10. apr 2007, 09:02
#17938
Jeg købte en ny bærbar computer af mærket ACER Travelmate 2493WLMi Hos getmore.dk
Så fint så godt.. Inden for 2 dage havde jeg den i mine hænder.
Efter en uge begyndte problemerne med computeren at komme.
Først begyndte min q tast at sidde fast skønt den aldrig rigtig var brugt.
Derefter bemærkede jeg at batteriet blev så overhedet at det windows vista merkat bagpå begyndte at smelte, og til sidst begyndte problemerne med mit ur i vista at komme, som nogle mener er et batteri i motherboardet der er defekt.
Så jeg valgte at kontakte getmore.dk da jeg havde fået konstateret fejlene hos en der mente at jeg var i min fulde ret.
Jeg skrev at jeg havde købt en computer hos dem som desværre var defekt og at jeg ønskede at sende den retur og bruge min reklamationsret.
DESVÆRRE, DESVÆRRE!!!!
jeg fik et svar få timer senere:
Du er over de 14 dages returretsperiode.
Du bedes kontakte Acer på følgende telefon 38 48 73 42. Bliver den af Acer konstateret defekt, rekvirerer de en RMA-sag. Derefter sender de dig fragtsedler så du kan sende den til reparation.
Venlig hilsen / Best regards
Getmore A/S - Salgsafdelingen / Sales department
Er der nogen her der ved hvad jeg bør gøre hvis jeg ønsker at udnytte mine 24 måneders reklamationsret?
Getmore sucks!
Så fint så godt.. Inden for 2 dage havde jeg den i mine hænder.
Efter en uge begyndte problemerne med computeren at komme.
Først begyndte min q tast at sidde fast skønt den aldrig rigtig var brugt.
Derefter bemærkede jeg at batteriet blev så overhedet at det windows vista merkat bagpå begyndte at smelte, og til sidst begyndte problemerne med mit ur i vista at komme, som nogle mener er et batteri i motherboardet der er defekt.
Så jeg valgte at kontakte getmore.dk da jeg havde fået konstateret fejlene hos en der mente at jeg var i min fulde ret.
Jeg skrev at jeg havde købt en computer hos dem som desværre var defekt og at jeg ønskede at sende den retur og bruge min reklamationsret.
DESVÆRRE, DESVÆRRE!!!!
jeg fik et svar få timer senere:
Du er over de 14 dages returretsperiode.
Du bedes kontakte Acer på følgende telefon 38 48 73 42. Bliver den af Acer konstateret defekt, rekvirerer de en RMA-sag. Derefter sender de dig fragtsedler så du kan sende den til reparation.
Venlig hilsen / Best regards
Getmore A/S - Salgsafdelingen / Sales department
Er der nogen her der ved hvad jeg bør gøre hvis jeg ønsker at udnytte mine 24 måneders reklamationsret?
Getmore sucks!