Diskuter og del erfaringer med danske såvel som udenlandske forhandlere.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af hh1b9816
#10386
Er på udkig efter en 42" plasma, og finder Samsung's og LG's modeller interessante.

Er der nogen der kender nogle butikker der forhandler disse i Nordjyland et sted? Er ikke meget for at give så mange $ for et produkt jeg ikke har set i virkeligheden...

På forhånd tak!
Af Fnuggie
#10405
Måske kan jeg hjælpe dig..

JEg sidder emd rep af disse 2 mærker til dagligt og boer selv i Nordjylland.

Hvilke modeller af samsung og LG tænker du på???
SÅ vil jeg meget gerne vejllede dig.

Hvis du køber i en Webshop har du jo 14 dage returret hvis du ikke er tilfreds med skærmen.

Mvh
Tommy
Af hh1b9816
#10451
Det ville være super hvis du gad!

Jeg har ummiddelbart kigget på følgende:

LG 42PM1MA
LG 42PM3MVA
SAMSUNG PS-42C7S.

Ellers kunne MEDION 30022 også være interessant.

Det er alle 3 fjernsyn i den lavere ende af prisklassen, og jeg må indrømme, at jeg ikke selv har nok forstand på det til at sige om det kan betale sig, eller det er et bedre køb at bruge 3-5.000 mere?

Det skal bruges til alm. brug, lidt DVD og lidt spil.

På forhånd tak!
Af Fnuggie
#10488
PT. kigger jeg selv på 42PM1MA'en som er den samme skærm som 42PC1R modellen som er stue modellen. 42PM1Ma har ikke indbygget højtaler det gør den kun mere lækker synes jeg så den vil jeg foreslå da den har et rigtig godt billede.
#10515
hh1b9816 skrev:Er på udkig efter en 42" plasma, og finder Samsung's og LG's modeller interessante.

Er der nogen der kender nogle butikker der forhandler disse i Nordjyland et sted? Er ikke meget for at give så mange $ for et produkt jeg ikke har set i virkeligheden...

På forhånd tak!
SHG sælger nogle skærme og de ligger omkring århus er det nord nok?
Af Sneijder1984
#30351
Fnuggie kan du måske hjælpe mig??