Diskuter og del erfaringer med danske såvel som udenlandske forhandlere.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af jessmoeller
#44426
PKR skrev: Har Infocare stjålet vore varer? Er de gået konkurs? Skal vi melde dem til Politiet?
Hilsen
Nej, hvorfor skulle de da det?
Der står ingen steder at de skulle være
Og hvad ville det nytte? Der er vel ikke sket noget kriminelt, bare fordi de ikke svare på mails eller telefonen

Som så mange andre siger, så er Infocare bare meget sløve. Jeg har tidligere siddet i et job, hvor virksomheden skulle udføre service på defekte produkter for os. Det skal siges at det lige så umuligt for os at komme igennem telefonen, eller få svar på mails.

Den er nok på vej, men der vil sandsynligvis gå længere tid end ma n umiddelbart forventer

Er det ikke muligt at checke status på nettet via deres hjemmeside?
Af PKR
#44444
!:(
Tak for svarene. Ja nu handler jeg en hel del på nettet, og udover Picxmania har jeg aldrig været ud for noget lignende. Jeg har klaget til Mirai i Holland, men dem har jeg heller ikke hørt fra. Infocare har nu 2 afdelinger i Københavnsområdet: Tåstrup og Ballerup. Tåstrupnummeret tager konsekvent ikke telefonen eller responderer på mails, og på Ballerupnummeret svares der heller ikke på de 3 kundeservivenumre. Kun hvis man venter meget længe kommer der en sød pige i administrationen der desværre ikke kan hjælpe med Tåstrup-relaterede sager, da deres IT-systemer ikke er samkørte.
Efter at have lagt beskred hos den adminbistrerende direktør (der ikke lige kunne svare sin telefon), han hedder iøvrigt Jens Jørgen Nielsen, så svarer han heller ikke tilbage. Det er dybt belastende, og mine to små piger spørger hele tiden hvorfor de ikke kan se tegnefilm om morgenen! GRRRRR!
Er det mon værd at begynde at skabe sig rigtigt højlydt på forskellige meget populære bloggs, og måske også begynde at nævne navnet MIRAI?
Mvh
Af tgaard
#44460
Infocare er i øjeblikket ved at flytte deres afdeling i Odense til Taastrup. Dette giver MEGET forlængede reparationstider. Det har jeg da ihvertfald erfaret igennem mit daglige job.
Den ventetid du oplever er desværre vand ved siden af nogle de ventetider vi døjer med lige nu.
Mails besvares faktisk slet ikke, det tager mellem 40-50 mins hver gang man skal ringe til dem og de ved faktisk utroligt lidt når man så endelig kommer igennem. Frustrerende er vist en underdrivelse...

Der er ikke så meget andet at gøre end afvente at de kommer på plads og får normaliseret deres rep tider.
Af Sommer
#44477
Jeg har personligt gode erfaringer med Powermill. Korte reperationstider og jeg har aldrig haft problemer med at komme igennem.

Men det har så aldrig været en skærm, men telefoner, anlæg m.v. Så det kunne jo tyde på at det handler om hvilken vare der ryger igennem.

Dog kan jeg undre mig over at man tænker "Så spammer jeg dem sq bare med mails!" - Først og fremmest vil jeg næsten gå udfra at de har et filter der sletter mange ens e-mails (de ville jeg selv have - problemkunder).

Det er jo lige stik imod hvad du selv forventer: Hurtig levering. Hvis de skal have en mand til at sidde bare for at slette alle de e-mails der bliver sendt afsted, eller en advokat til at besvare alle de "politianmeldelser" der kunne komme ind - ja, så bliver servicen i hvert fald ikke hurtigere!

Det som mange vist glemmer er at købeloven foreskriver 30 dages reperationstid på garanti/reklamationssager. Jeg husker ej om det er 30 arbejdsdage, eller 30 kalenderdage - men ikke at have hørt noget efter en uge... giv dem en chance for at følge med! Det kunne jo tyde på at der er pres derinde, og der er intet ulovligt i det.

Derudover kan man i hvert hos Powermill konstant følge sin sag (jeg selv har fulgt den via Merlins hjemmeside) på sit reperationsnummer.

--------------

Og at dine børn brokker sig over de ikke kan se tegnefilm om morgenen... hmm, ja, no offence, men der er mange andre muligheder: Spise sammen, spille et spil kort, eller gå en tur inden man følger dem i børnehaven. men det er så en helt anden sag!!!

--------------

Jeg har selv haft en LG skærm som netop havde en stor klam pixelfejl, og den blev ombyttet med det samme. Der gik tre dage fra jeg fik den første skærm, til jeg havde en ny skærm i hånden og en returlabel. No problemos der i øvrigt, så de kan godt være gode. Men de har vel intet forsvar imod vare i restordre...

---------------

Ps. Jeg fik vist svaret på flere forskellige beskeder her, men det er vist bare min holdning at folk brokker sig meget hurtigt over reperationer. Og gu fanden har jeg også haft en telefon jeg ikke havde tre gange i tre uger på et år. Men sådan er det med elektronik og så længe det ikke er samme fejl så er det fint.

Til trådstarter: Håber du får din skærm snart dog. Som sagt kender jeg alt til at være ventende på en ting man har betalt dyrt for og ikke har haft megen glæde af...