Diskuter og del erfaringer med danske såvel som udenlandske forhandlere.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af flemmings
#62520
Jeg fik TV'et bragt i forgårs!

Det blev leveret godt og grundig fastspændt til en palle, så det har stået godt og stabilt under transporten.

Jeg fik den pakket ud og stillet op - og hold da helt op!!! Det er stort, og når man tænder og får billede på, bliver man næsten blæst omkuld. Selv på SD (DVB-T og DVB-C) står det rigtig godt. Selvfølgelig kan man se, der er SD, men bevægelseshåndteringen er mange gange bedre end det var på mit 46X2000. Farverne er også klarere.

X4500 er mindre følsomt overfor antennesignalet end X2000. Jeg måtte flytte rundt på stueantennen og nærmest løfte det over hovedhøjde for fange nok signal. X2000'eren behøvede ikke mere, end at antennen kunne stå bag TV'et.

Nå, men vi har Stofa TV i huset, så jeg sluttede det til i stedet. Man kan tage alle public service kanaler uden kortlæser. Det fungerer fint.

Jag var noget spændt på, om undertekster ville blive vist. Uanset om man kørere DVB-T eller DVB-C, så fungerer det upåklageligt :)

Der fulgte iøvrigt dansk brugervejledning med i kassen!!!

Alt i alt et godt køb. Kun informationen fra medianess.de fra de modtog betaling til TV'et kom, var lidt mangelfuld.
Af Kief
#62523
*piv* - hvorfor var det ikke et Samsung LED du købte, så jeg kunne finde ud af om man også kan få undertekster på den, hvis den er importeret fra Tyskland..

Men tillykke med dit nye tv! :p
Af flemmings
#62651
Kief skrev:*piv* - hvorfor var det ikke et Samsung LED du købte, så jeg kunne finde ud af om man også kan få undertekster på den, hvis den er importeret fra Tyskland..

Men tillykke med dit nye tv! :p
Tak :)

B7000 var faktisk med i overvejelserne, men jeg læste for meget kritik af den, f.eks. mht. bevægelseshåndtering og "clouding"/"flash lighting".

Til gengæld havde jeg set X4500 i forvejen - uden disse svagheder, og jeg har ikke fortrudt valget.

Jeg så Hitch i går på DR, og hold op en mega forskel til X2000, som jeg havde før. Selv på SD TV er der klare farver og dybde i billedet - kanon TV! :)
Af kanaster
#73127
>hvorfor var det ikke et Samsung LED du købte, så jeg kunne finde ud af om man også kan få undertekster på den, hvis den er importeret fra Tyskland..

Er der noget nyt om det?

Det er jo ingen hemmelighed at mange elektronikproducenter forsøger "teknisk handelshindring" ved at udelade dansk brugsanvisning, og især danske menuer m.m. på produkter der ikke er købt i dk, selvom der ellers er 25 andre sprog i dimsen.!!!!!