Debat af tilbehør og andre hardware-emner, som ikke hører ind under de andre fora

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#358625
det er jo falsk markedsføring
#358932
lunddal skrev: 27. maj 2024, 16:32 Det er jo naboen, der har valgt at bygge om, så deres gæster nu generes.
Hvis hotellet har overholdt lovgivning, lokalplan mm. i forbindelse med deres ombygning, så kan Imperial nok blot makke ret og sørge for, at deres visninger ikke larmer mere end hvad kravene nu er.
Af HHH
#358936
Jeg var i Imperial i weekenden og se Furiosa. Lyden var så høj min kone proppede noget papir i ørene og mine øre ringede efter filmen sluttede. Er der virkelig skruet ned? Hvis der er, må de gerne skrue endnu mere ned for min skyld.
#358937
steadi skrev: 27. maj 2024, 16:53
lunddal skrev: 27. maj 2024, 16:32 Det er jo naboen, der har valgt at bygge om, så deres gæster nu generes.
Hvis hotellet har overholdt lovgivning, lokalplan mm. i forbindelse med deres ombygning, så kan Imperial nok blot makke ret og sørge for, at deres visninger ikke larmer mere end hvad kravene nu er.
Men igen, de to har boet side om side i al fordragelighed i årtier, og hotellet havde kontorer op mod biografen, som nu er blevet til værelser.