Debat af tilbehør og andre hardware-emner, som ikke hører ind under de andre fora

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#358273
Er der nogen herinde, som har købt en Xgimi Horizon Ultra lifestyle projektor? Den får super anmeldelser. Tænker på at få den til stuen med et 135" lærred. Det kunne være fedt hvis nogen havde købt den og kunne fortælle om de var tilfredse med den. Den kan købes for ca 14 k.
#358275
Det er legetøj.
#358284
"High end projektor" kan ikke fås for 14.000 kroner. Måske 14.000 dollars...
#358291
"Naiera"Det er jeg sku da godt klar over. Men nu du gider og se anmeldelsen, kan jeg fortælle dig, at han tager den med i en dedikeret bio, hvor Sonys topmodel hænger og ja den er naturligvis bedst, men det er slet ikke dag og nat... Prøver bare at sige, at man sagtens kan få noget fornuftigt til billige penge i dag. Men det kan man selvfølgelig ikke i din snobbet verden...
#358292
Altså du behøver ikke at blive tøsefornærmet fordi du får viden eller gode råd som du ikke kan lide.

Men hvis den er bare lidt som den anden XGMI 4K "Ultra" så er det skod:



I cinema mode giver den ikke engang 500:1 kontrast!!! Og et sort niavu på tætved 0.2?! LOL!

Og billedet i DV ser gyseligt ud. Tvivler på at kvaliteten af det her kina-mærke er meget bedre med deres andre modeller i tilsvarende prisklasser.....
#358296
Når du stiller sprøgsmål herinde, så vil du altid få den slags svar som du her har fået.. :o Folk som lever i en anden verden, og for hvem at det eneste rigtige er high end produkter som koster spidsen af en jetjager..

Jeg har selv købt den XGIMI Horizon Ultra, og kan bare sige at TIL PRISEN gør den det fremragende :)
Samspillet imellem LED og Laser fungerer supergodt, og giver et rigtig fint billede Og så er der Dolby Vision som virkelig gør en kæmpe forskel :) .. Lyden er overraskende god.. Jeg har dog 5.1 surround igennem min receiver.
Autofokus og automatisk skærmjustering er genialt, og virker mega godt.

Nu sidder "eksperterne" sikkert i kø for at komme til tasterne, og kommer med alle mulige sammenligninger og tal af den ene og den anden slags, som helt sikkert skyder denne projektor, og alle andre projektorer til under 100.000,-, ned under gulvbrædderne..
Men som ganske alm. bruger, og som en der gerne vil have anstændigt grej til fornuftige penge, så kan jeg kun anbefale Horizon Ultra, den gør det skide godt.. Jeg skyder billedet op på et 110" hvidt lærred fra Elite Screens, og jeg nyder hvert et sekund når jeg ser film osv. på min projektor :)
#358297
"Moulder" hvor er det dog dejligt at høre. Jeg har selv haft dedikeret bio, som nu er lavet om til børneværelser. Men jeg savner det store billede, gider ikke se film på mit 82" tv. Derfor kunne det være dejligt med sådan en nem løsning. Jeg har også kig på sådan et tab tension lærred fra Elite Screens.

Det er smart med autofokus og automatisk skærm justering på Xgimi'en.

Man vil selvfølgelig altid gerne have mest for pengene, også derfor jeg spørger lidt ind til det. Tror måske jeg venter til efteråret, hvor både Xgimi og Hisense kommer med deres næste generation.

Du skulle vel tilfældigvis ikke bo i nærheden af Midtjylland, så vil jeg nemlig meget gerne komme forbi og se din projektor?
#358298
Moulder skrev: 24. apr 2024, 10:42 Folk som lever i en anden verden..
Alting en god ide at nedgøre andre hvis man ikke har bedre argumenter.
Moulder skrev: 24. apr 2024, 10:42 ...og alle andre projektorer til under 100.000,--...
Som om det alternativ jeg forslog var bare i NÆRHEDEN af det?! Hvad verden lever DU i?
Moulder skrev: 24. apr 2024, 10:42 Men som ganske alm. bruger, og som en der gerne vil have anstændigt grej til fornuftige penge,
Det er præcis sådan jeg ser mig selv. Jeg afventer og sparer op - og så køber jeg noget ordentligt når prisen er der.

Mit 77" OLED TV kostede 20K og det er mange penge, men det er ikke meget mere end 14K over 5-10 år, er det?

Godt du er glad for din XGIMI. Men lad være med at efterrationalisere og generalisere ned over hovedet på andre.
#358300
MickDK skrev:
Som om det alternativ jeg forslog var bare i NÆRHEDEN af det?! Hvad verden lever DU i?
Du svarer manden.. "Glem det, En ordentlig projektor starter på en anden side af 20K - og nærmere 40-50K."

Hvad fanden er det for et svar.. :(
Hvad kan han bruge det til..?? Intet..
Han spørger specifikt på et specifikt produkt, og har ikke bedt om alternativer til 40-50K :(
Og hvis man ikke har et relevant svar til det der bliver spurgt om, så bør man lukke rø...
Du aner jo intet om den omtalte projektor..

Om du sparer det halve liv til det DU mener er godt, hvad kommer det os andre ved..?? Vi er da fuldstændig ligeglade med hvordan du gør..
Svar manden på det han spørger om, eller klap kaje.. Længere er den ikke..

"Godt du er glad for din XGIMI. Men lad være med at efterrationalisere og generalisere ned over hovedet på andre."

Du har med din kommentar ovenfor, netop generaliseret og dømt ALLE projektorer under 20.000,- og nærmere 40-50.000,- kr. til at være lort..
Du er da godt nok en joke :D
#358301
:( :( :( :(