Til al snak om Apple TV - Apple's medieboks til tv-skærmen

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af David Munch
#242787
jramskov skrev:Man kan vel reelt godt klare sig med en fjernbetjening, da man kan styre lyden via ATV fjernbetjeningen. Jeg har faktisk overvejet at skifte til Sonos surround for dermed at kunne køre det hele via ATV fjernbetjeningen.
Ah ja. Vores Apple TV tænder for både TV (LG PK950N) og lydanlæg (Sony etellerandet), men den slukker kun for lydanlæg desværre. :)

Men derudover spiller det hele også fint..
Brugeravatar
Af David Munch
#242875
Så er Minecraft ude til Apple TV, hvilket vidst nok må siges at være det 'største' spil indtil videre..

Ikke at det interesserer mig en døjt, men man kan da håbe det får andre udviklere til at åbne øjnene.
Af ChrisJJ
#243478
Hej

Har lige brug for jeres hjælp. Jeg oplever massive synk. problemer på min AppleTV og har skrevet til DR. De vil gerne vide lidt mere. Jeg oplever der for det meste på programmer afspillet fra deres arkiv. Jeg har som en test taget Den store bagedyst 2015 (7) her oplever jeg problemet allerede fra starten af programmet. Ser jeg samme program på min pc er der ingen problemer. Kunne en eller flere af jer lige prøve at starte programmet og melde om I også oplever synk. problemer mellem billede og lyd.

På forhån tak.
Af LarsSørensen
#243495
Jeg har også haft periodiske udfald på DR.
Efter jeg har smidt ethernet-kabel i oplever jeg ingen problemer, omend det ikke er tilfredsstillende.
Det var kun på DR, jeg oplevede problemer.
Af Pedersen175
#243529
Står og overvejer at købe et ATV 4 til mit stofa abonnement. Har stofa MitTV med stofaWebTV. De sagde i supporten det kunne bruges på ATV4, men nogen af jer der kan sige enten eller? Kan ikke finde nogen nyere debat om det...
Af LarsSørensen
#243550
Det er vist kun Telia, der har en TV app.
Er ret sikker på, du kun kan se web-tv ved at sende fra din tlf eller ipad (og måske fra Safari til Mac) til Apple TV via Airplay.
Hvis de ikke har forklaret det ordentligt, er de nogle banditter!
Af Pedersen175
#243552
Spurgte dem, "kan jeg anvende stofa direkte på apple tv", og de sagde "ja det kan du". Men kan læse mig til noget andet, også derfor jeg spørger herinde...

Der er ikke en der vil tjekke om de ikke har udgivet stofa WebTV i tvOS store? Tak på forhånd
Af Pedersen175
#243565
Okay, kan nok acceptere dette fra stofa support på facebook:

App'en skulle gerne være klar her i starten af det nye år. En præcis dato kan jeg desværre ikke komme med.

De bedste hilsner
Louise
Stofa Teknisk Support
Af ChrisJJ
#243572
Der er altså et eller andet helt galt med vores ATV4. For det første smider den ofte indstillingerne. Har jeg valgt lys baggrund forsvinder denne indstilling og går over på mørk. Eneste mulighed for at få lys baggrund igen er at genstarte. Og her i dag har jeg forsøgt mig med at installerer BBC iPlayer. Har en konto hos Unlocator men det spiller ikke. Og nu kan jeg ikke afinstallere iPlayer igen. Den findes simpelthen ikke i listen over app's. Det er godt nok underligt.
Af Vasen
#243700
Hvilken HDMI setting vil i anbefale? Auto, RGB osv. Tvet er pt et Panasonic plasma (50V20).
Af LarsSørensen
#243703
Pedersen175 skrev:Okay, kan nok acceptere dette fra stofa support på facebook:

App'en skulle gerne være klar her i starten af det nye år. En præcis dato kan jeg desværre ikke komme med.

De bedste hilsner
Louise
Stofa Teknisk Support
Dét lyder spændende!
Den første store kabeltv-udbyder med ATV-app!
  • 1
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 38