Brug dette forum til forslag og ris/ros til Flatpanels og forummet.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af edinger
#185298
Det var godt nok omstændeligt... ::l

Men mange tak, Bent O. :)
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#185299
Hvor ofte har du brug for at slette dine indlæg?
Brugeravatar
Af edinger
#185301
Torben Rasmussen skrev:Hvor ofte har du brug for at slette dine indlæg?
Meget sjældent.

Da jeg dog havde brug for det i dag, kunne jeg konstatere, at den gamle slet-tab var forsvundet.

Nu ved jeg så, hvordan man gør fremover.
Af Bent odense
#185478
Hvordan for jeg markeret en enkelt sætning i et indlæg med bruger navn uden der kun står citat.

På forhånd tak. :)
Brugeravatar
Af edinger
#185479
Bent odense skrev:Hvordan for jeg markeret en enkelt sætning i et indlæg med bruger navn uden der kun står citat.
Klik på anførselstegnene nederst i højre hjørne i det indlæg, hvorfra du gerne vil citere noget.
Af Bent odense
#185487
edinger skrev:
Bent odense skrev:Hvordan for jeg markeret en enkelt sætning i et indlæg med bruger navn uden der kun står citat.
Klik på anførselstegnene nederst i højre hjørne i det indlæg, hvorfra du gerne vil citere noget.
super, og tak. :)
Af Squigy
#186360
"Tilbudsjagten" menu punktet i toppen er stavet "Tilbudsjaften". :) Blot til orientering.

EDIT: Endvidere er æ,ø og å lidt skørt på nogle af de andre menuer.

Tilbudsjagten: Å er en firkant i overskriften, men virker fint i den mindre del af menuteksten.
LGS 2013 TV: æ,ø og å er erstattet af en grå kasse med spørgsmålstegn i.
Hvad er Ultra HD: Samme som LGS 2013 TV.
Samsung 2013 TV: Samme som LGS 2013 TV.
Af klinge
#186797
RSS feeded for Forummet er nede :-(
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#186806
Banneret er som sådan ikke en del af forum. De mærkelige tegn skyldes, at php-koden til forum er udviklet til internationalt brug, og vi har fået skrevet teksterne i banneret i almindelig tekst og ikke i Unicode.
Af lgowner
#187410
søger man på "Rasmus Larsen" som bruger og alle indlæg fra den person, så viser den en masse indlæg fremhævet som IKKE er skrevet af personen men derimod bare er kommentarer til brugers indlæg.

så man kan desværre ikke lave en søgning alle brugers indlæg, uden man får en masse indlæg som den person ikke har skrevet.

som eksempel, ved "Rasmus Larsen" -> <Profil>- -> vis brugers indlæg , får man som 2. hit;

"Sidste år gav du LM760 Jeres top anbefaling. ........... . . .. "

Det indlæg er ikke Rasmus som skrev dette, så fremhævelsen af det er forkert. og der ser ud til at mangle sortering på "vis brugers indlæg" hvor den kun skal vise indlæg skrevet af den bruger.

måske er det en ny fejl, måske er den gammel. det virker i hvert fald ikke mere.

edit:
ser at søge funktion nok aldrig har haft kriteriet at kunne vælge "vis kun indlæg fra forfatter", så den "vis brugers indlæg" er nok ikke helt korrekt oversat til dansk (B da der dækkes over alle andres indlæg som kommentar til brugers indlæg ;(
Brugeravatar
Af RockMedØerne
#187413
Synes da søgningen virker præcist som på andre fora, hvis man søger på indlæg og kommentarer skrevet af en bestemt person - en kommentar er da også et indlæg skrevet af personen, så jeg forstår ikke helt din anke ?

Alt virker perfekt i min browser og som forventet ialtfald :)
Brugeravatar
Af edinger
#187414
Ville det ikke være endnu mere mærkeligt, hvis du blot fandt en masse løsrevne svar uden at vide, hvad der oprindelig var blevet spurgt om? ;)
Af lgowner
#187416
edinger skrev:Ville det ikke være endnu mere mærkeligt, hvis du blot fandt en masse løsrevne svar uden at vide, hvad der oprindelig var blevet spurgt om? ;)
næe, for det er jo personens indlæg man vælger at se, når man trykker "se persons indlæg"? hvis jeg søger på Rasmus og får Edingers svar, så gør det jo det hele endnu mere mærkeligt (eller se dit løsrevne svar på mit indlæg uden citat, vil stå hen i det uvisse, som va?), og funktionen virker på andre forums som recordere.dk og andre, så hvorfor skulle den ikke være korrekt?

Det som du mener , er jo hvis person 1 giver 1000 gratis X væk, så er det godt for søgningen at får person1 første indlæg og 1000 svar på "det vil jeg gerne have"? det er da totalt urelevant syntes jeg.

vil jeg se andre personer, så kan jeg jo specifik slå det til eller vælge.
RockMedØerne skrev:Synes da søgningen virker præcist som på andre fora, hvis man søger på indlæg og kommentarer skrevet af en bestemt person - en kommentar er da også et indlæg skrevet af personen, så jeg forstår ikke helt din anke ?

Alt virker perfekt i min browser og som forventet ialtfald :)
det indlæg som jeg henviser til som der spørges om, er jo IKKE skrevet af den bestemte person? eller ser du noget jeg ikke ser omkring
"Sidste år gav du LM760 Jeres top anbefaling. ........... . . .. "

som Rasmus skrev til sig selv (B ;)

edit:
Kan godt se problemet, som måske er lidt vildledende her,
den viser en kommentar som Rasmus har svaret og citeret, som altså fra starten vises
som hans svar, og når man klikker på link er det tråden man kommer ind i og skal så selv finde præcis det svar?? eller er der nogen som kender det hemmelige klik , så man ser præcis det citat som Rasmus tog og svarede på?

edit2:
Så fejlen er ikke som oprindelig beskrevet men består nok mere i præsentationen af hvad Rasmus egentlig skrev og at der mangler en knap så man kan komme hen til præcis det indlæg og ikke bare tråden :) sorry!
Vedhæftede filer
person som egentlig skrev indlæg
person som egentlig skrev indlæg
Udklip-rasmus2.PNG (10.73 KiB) Vist 2345 gange
efter søgning
efter søgning
Udklip-rasmus1.PNG (16.92 KiB) Vist 2345 gange
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8