Brug dette forum til forslag og ris/ros til Flatpanels og forummet.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#183186
klinge skrev:Hvorfor er man tvunget til at logge ind når man clicker på link i mail som fortæller der er kommet nye indlæg. Det var ikke nødvendigt tidligere.

-Morten
Hvis du klikker på link nummer to i mailen, så kommer man udenom dette. Jeg tror jeg fjerner det første link, så man ikke bliver bedt om at logge ind. Det er sådan standard-mailen er, så jeg har ikke rettet noget på den endnu.
Af klinge
#183188
Rasmus Larsen skrev:
klinge skrev:Hvorfor er man tvunget til at logge ind når man clicker på link i mail som fortæller der er kommet nye indlæg. Det var ikke nødvendigt tidligere.

-Morten
Hvis du klikker på link nummer to i mailen, så kommer man udenom dette. Jeg tror jeg fjerner det første link, så man ikke bliver bedt om at logge ind. Det er sådan standard-mailen er, så jeg har ikke rettet noget på den endnu.
Link nr. 2 den fører til starten af tråden, så den er noget bøvlet at bruge, fordi så skal jeg bag efter finde sidste indlæg, som kan være på en helt anden side.

Så jeg vil være ked af at du fjerner link nr. 1. Det virker perfekt på de maskiner jeg er logget ind på.

Det virker bare ikke træls hvis man kommer til en maskine eller mobilt apparat som man ikke er logget ind på. I det gamle forum behøvede man ikke logge ind for at kunne springe direkte til indlægget.

-Morten
Af Martinjt
#183196
Er det bare mig som er blind, eller funktionen "nye emner siden sidste besøg" blevet fjernet?
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#183203
Martinjt skrev:Er det bare mig som er blind, eller funktionen "nye emner siden sidste besøg" blevet fjernet?
Den er fjernet, ja. Idéen var, at man i stedet bruger listen over de seneste emner, som viser indlæg siden sidste besøg, med det blå, blinkende logo.
http://www.flatpanels.dk/flatforum/recent.php

Trådene markeres dog kun som læst, når man har været inde på dem eller hvis man trykker på knappen "Afmærk fora som læste" ude på oversigtssiden (det kan være den også bør være på listen med seneste emner).

Igen kan jeg dog godt tilføje den igen, hvis det er en funktion, som mange bruger dagligt.
Af Martinjt
#183204
Jeg brugte den personligt en del, kombineret med ''Mærker alt som læst' funktionen.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#183213
Martinjt skrev:Jeg brugte den personligt en del, kombineret med ''Mærker alt som læst' funktionen.
Så er knappen tilbage. Den ligger på forsiden af forummet og under "Seneste emner". Tjek gerne om den fungerer efter hensigten :-)

Lige nu er den lavet på den måde, at den søger efter ulæste emner, så den finder alle dem du ikke har været inde på, med mindre de er markeret som læst. Hvis du ikke markerer dem som læst i dag, vil de ulæste emner vil således også kommer frem, når du logger ind i morgen - lige indtil de læses eller markeres som læst.

Giver det mening?
Af Martinjt
#183214
Works like a charm ;)

For at være rigtig krævende, ville det være perfekt hvis der blev tilføjet 'afmærk fora som læste' funktionen inde på siden med de ulæste indlæg. :)
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#183219
Martinjt skrev:Works like a charm ;)

For at være rigtig krævende, ville det være perfekt hvis der blev tilføjet 'afmærk fora som læste' funktionen inde på siden med de ulæste indlæg. :)
Så skulle den knap også være på siden med ulæste indlæg. Samme sted. 8)

Giv den en prøvetur og se om det spiller (jeg har ikke så mange ulæste beskeder lige nu, så jeg kunne kun teste med 1 ulæst besked, men det gik fint igennem).
Af Martinjt
#183247
Rasmus Larsen skrev:Så skulle den knap også være på siden med ulæste indlæg. Samme sted. 8)

Giv den en prøvetur og se om det spiller (jeg har ikke så mange ulæste beskeder lige nu, så jeg kunne kun teste med 1 ulæst besked, men det gik fint igennem).
Jeg kan umiddelbart ikke få 'marker som læst' funktionen til at virke?
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 8