Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af filmfreak
#355779
Jeg får ikke HDR (kun 4K SDR og 5.1 lyd ) på Apple TV 4K (1. gen. ) TVOs 17.1 match indhold og frekvens begge on.
Har TV2 play (arkiv) uden reklamer.
Nogle gange får jeg heller ikke 5.1 lyd . Desuden har jeg nogle gange svært ved at starte streame - viser blot sort skærm.

Jeg får dog HDR når det afspilles på TV2 play direkte på Sony AF8 tv.
Af frankmj
#355780
Jeg har apple 4K 2. gen. 128 GB med et Beosound Theater og en LG G2 65 tommer skærm.
Har TV2 Play med reklamer betalt via Norlys VælgSelv.
Jeg får ikke 5.1 lyd og den starter med HDR , men slår selv fra når reklamerne er overstået.
/frank
Af jkn789
#355788
jeg har ATV 4k 1 gen, og får kun HD, ingen 4k eller HDR, er sat til match område og billede
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#355790
Baseret på de foreløbige meldinger her på forummet og andre steder:

Jeg mistænker, at HDR ikke virker på første generation af Apple TV 4K. Jeg har en i gemmerne, som jeg nok kan hive frem og teste på.

Og ja, reklamerne ser generelt ud til at forhindre HDR-afspilning på TV 2 Play.
Af filmfreak
#355874
filmfreak skrev: 11. dec 2023, 16:59 Jeg får ikke HDR (kun 4K SDR og 5.1 lyd ) på Apple TV 4K (1. gen. ) TVOs 17.1 match indhold og frekvens begge on.
Har TV2 play (arkiv) uden reklamer.
Nogle gange får jeg heller ikke 5.1 lyd . Desuden har jeg nogle gange svært ved at starte streame - viser blot sort skærm.

Jeg får dog HDR når det afspilles på TV2 play direkte på Sony AF8 tv.
Nu får jeg HDR på tv2 play og Apple Tv 4K . Måske fordi jeg har opgraderet til tvos 17.2 ?