Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af sunebio
#174915
Er dukket op min Panasonic ST50 :)
Af cami
#174939
Er der nogen der har prøvet på en Wii? Det er vist umiddelbart det eneste jeg har som understøtter Netflix jf. deres liste.

Alt andet er pre-2012 udstyr.. O_O
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#174941
cami skrev:Er der nogen der har prøvet på en Wii? Det er vist umiddelbart det eneste jeg har som understøtter Netflix jf. deres liste.

Alt andet er pre-2012 udstyr.. O_O
Jeg så for noget tid siden en opgørelse, der viste, at Wii faktisk var den mest populære Netflix-maskine af alle (eller hvert fald den mest anvendte).

Vær dog opmærksom på, at du ikke får HD-opløsning ud af Wii'en. Men den skulle virke ganske fornuftigt, forlyder det. Jeg har ikke selv prøvet den, da min efterhånden samler støv.
Af Xlander
#174948
Rasmus Larsen skrev:Nu er den danske Netflix-app også fremme på både Apple TV 720p og Apple TV 1080p.

http://www.flatpanels.dk/billeder/appletvnetflix.jpg
På min ATV3 er den også kommet,men den står bare at prøver at åbne netflix og der sker ikke en skid,det lille hjul køre bare rund og rundt?
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#174952
Xlander skrev:
Rasmus Larsen skrev:Nu er den danske Netflix-app også fremme på både Apple TV 720p og Apple TV 1080p.

http://www.flatpanels.dk/billeder/appletvnetflix.jpg
På min ATV3 er den også kommet,men den står bare at prøver at åbne netflix og der sker ikke en skid,det lille hjul køre bare rund og rundt?
Det virker her. Jeg har også prøvet at afspille noget. Måske det vil hjælpe efter en genstart? Netflix er nok ved at rulle tjenesten ud, så det kan være der er lidt knas her første dag.
Af DEVIL_DK
#174954
Samsung UE46D6507 stadig ingen netflix app og dem ved Samsung viste som altid ikke noget som helst.


Virker fint på min xbox dog.
Af Swingking
#174961
jeg har to Samsung led skærme fra 2012 model UE46ES5505 og en UE32ES5505 men ingen Netflix på nogle er dem i nu....

Og på min LG 60PZ950 er det sku heller ikke Netflix i nu
Senest rettet af Swingking 16. okt 2012, 12:36, rettet i alt 1 gang.
Af eXeel
#174962
Har I ikke selv kigget lidt på kataloget?
I såfald burde I se, at det er MEGET få film og serier der er "nye". Mange er meget gamle.

Og serierne har slet ikke noget nær sidste nye sæson. Meget skuffet.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#174963
Til dem med Smart TV fra 2011: Vi hører, at man på visse modeller kan ændre sit Smart TV til "USA" i indstillingerne og dermed få adgang til Netflix-app'en (som ikke er der når det står til "Dansk" Smart TV). Når man logger på, så er alt det danske indhold også derinde.