Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Kozz
#237475
Hej. Jeg skal lige høre fra jer:-) Måske er der ninja tricks, som jeg ikke har hørt om, så jeg kan få Netflix til at virke, på mit "gamle" Samsung UE46D6500?
Af ByteMe
#237484
kender desværre ingen tricks der kan få TV'et til at køre Netflix direkte, men hvad med en medieboks eller noget andet der kan gøre det? Jeg kan f.eks. se Netflix gennem både en gammel WD TV Live (250 kr brugt), en Playstation 4 og en Samsung bluray afspiller med SmartTV
Af Kozz
#237489
Tak for svarene:-)

Jeg ved godt, at jeg kan finde Netflix gennem andre apparater, jeg ville bare lige sikre mig, at der ikke var noget at gøre, mht til at "snyde" dette "gamle", men ganske gode TV:-) .. Det giver jo i bund og grund ingen mening, at man er afskåret fra diverse apps, bare fordi ens TV ikke er "fra igår"
Af Turbo
#237496
BrianH skrev:Men hvad har du imod appleTv f.eks. Det koster 600,- og er bedre end de fleste smart-tv NetflixApp
Det var noget af en påstand.

http://www.apple.com/dk/tv/specs/
Den kan kun stream i 1080p (2k).
Den (har HDMI 1.4) kommer aldrig til at kunne håndterer HDR (kræver HDCP 2.2 (HDMI 2.0a)).

2015 TV, rigtig mange er 4k TV.
2016 TV, rigtig mange er 4k HDR TV.
LG 2015, en hel del har fået Netflix/HDR opdatering.
Samsung 2015, en hel del får snart Netflix/HDR opdatering.
Osv.
Dvs. de kan stream i 4k og/eller HDR fra Netflix.
Af Turbo
#237499
Pedersen.86 skrev:Ja, men hvad skal trådstarter bruge 4K og HDR til i forhold til sit tv?
Det er rigtigt - men læser du mit svar en gang til, finder du ud af at det var et svar til "og er bedre end de fleste smart-tv NetflixApp" som er forkert og derfor jeg svarede indlægget ;)
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#237510
Uha nu er det længe siden, men Samsung valgte jo bevidst ikke at åbne for Netflix på denne model, selvom samme model i USA havde app'en. Stor ballade i sin tid.

Jeg kan ikke huske om der var nogen, som fik hul igennem på lige denne, men var det ikke noget med, at hvis man indstillede skærmen til USA i opsætningen, så fik man app'en? Jeg kan ikke rigtig huske det klart.