Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#358398
Jeg kan se på mailkorrespondance med DR, at det nu er 13 mdr siden de lovede at kigge på det og få det fikset, og bad mig sende info om enhed, version osv. Ikke 13 dage, eller 13 uger. 13 MÅNEDER. Hvis det her var en kommerciel aktør, som Netflix eller HBO ville de have fikset det på no time, ellers skrider kunderne. Da de i oktober 23 meddelte at nu var det fikset, var der ikke sket en skid. Findes der en eneste anden streamingtjeneste på planeten, der logger dig ud hver eneste gang, og tvinger dig til genstart af appen hver eneste gang den åbnes? Jeg tror det ikke. Det er himmelråbende langsommelig troubleshooting det der.
#358442
Jeg ser også en del DR tv på min computer, og er nu blevet logget af to gange i denne uge. Er aldrig sket før, så de må rode med noget hos DR.
#358446
Hej. Jeg har osse prøvet at snakke med DR -uden held. Min fornemmelse er, ved at se på deres webside og hvordan den reagerer med eller uden strikse cookie indstillinger, at de er ved at "optimere deres algoritmer", så de er ligeså data hungrende, som de andre "kommercielle" kanaler.
Selvom de licens betalt... ;-)
#358644
jeg er blevet logget ud to gange her i maj på min pc, det har ellers været stabilt på pc.
på Apple tv er jeg blevet logget ud et par gange, men ikke her i maj
#358647
Jeg har lige hørt fra DR og har tilføjet følgende opdatering i artiklen på forsiden.

Opdateret kl. 13.27: DR oplyser i et skriftligt svar til Flatpanels, at der den 6. maj blev ændret i login-funktionen, hvilket DR mener har udbedret fejlen. Har det løst problemet hos dig eller oplever du stadig at blive løbende logget ud af DRTV? Del dine erfaringer i kommentarfeltet eller forumtråden.