Debat om digitale tv-kanaler, HDTV og alt hvad der vedrører modtagelse af tv-signaler

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#91377
Hej.

Når jeg læser om et tv, som jeg har på ønskelisten, så kan jeg læse om det (sony 40w5500 og det nye ditto måske også) ikke er så godt, med hensyn til de analoge signaler.

Men når jeg har Yousee kabel tv, hvad er så standarden? Analog ikk? Eller måske digital i mpeg 2 og DRHD i mpeg 4..... Ikk?
Af Nick_S
#91378
Yousee har frit digitalt spejl. Dvs alle kanaler også sendes digitalt.

På trods af det mener jeg stadig at der er bedre tv til rådighed i prisklassen end det du har fundet dig :)

Går du efter billedkvalitet bør du tage et kig på Panasonic 42X10 istedet.
Af Kozz
#91379
Nick_S skrev:Yousee har frit digitalt spejl. Dvs alle kanaler også sendes digitalt.

På trods af det mener jeg stadig at der er bedre tv til rådighed i prisklassen end det du har fundet dig :)

Går du efter billedkvalitet bør du tage et kig på Panasonic 42X10 istedet.
Jamen jeg har kigget på TX-P42X10Y. Men jeg er ikke så glad, for det hakkeri, som det lavede. Jeg kan bare ikke forstille mig, at det hakker så tydeligt, når folk generelt snakker så godt om dette tv.

Og så er der det med TX-P42X10Y, kontra en meget lys stue. Bliver mon et problem? Jeg ved det ikke?

... Hov, der fik jeg liiige blandet et par tråde sammen :) Har også kigget på Samsung LE40B655. Det virker også ok.