Debat om digitale tv-kanaler, HDTV og alt hvad der vedrører modtagelse af tv-signaler

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#85873
Da jeg har tængt mig at købe et panasonic plasma tv txp42g10e. Har jeg et spørsmål om det kan tilsluttes et CA modul, da jeg fra d. 1-4-2010 skal bruge det for at modtage tilvalgte kanaler uden brug af Sagem HDTV boks fra Canal Digital. Jeg har et panasonic plasma tv nu som jeg er meget glad for, jeg ved godt at bla: sony har plads til CA modul men jeg vil helst have Panasonic igen. Håber der nogle der kan svare mig på det.
#85875
Kaare Nielsen skrev:Da jeg har tængt mig at købe et panasonic plasma tv txp42g10e. Har jeg et spørsmål om det kan tilsluttes et CA modul, da jeg fra d. 1-4-2010 skal bruge det for at modtage tilvalgte kanaler uden brug af Sagem HDTV boks fra Canal Digital. Jeg har et panasonic plasma tv nu som jeg er meget glad for, jeg ved godt at bla: sony har plads til CA modul men jeg vil helst have Panasonic igen. Håber der nogle der kan svare mig på det.
Ja.
Af hdmi
#85956
Kaare Nielsen skrev:Det er jeg glad for at høre. Tak.
JA..du kan godt isætte et ca-modul....dvb-t og dvb-c.....men ikke dvb-s....så hvis du vil køre videre med canal digital.....skal du beholde boksen
Af Kaare Nielsen
#85989
Jeg vil gerne af med Sagem HDTV boksen, fordi jeg ikke kan optage på min hhd/dvd optager og vil gerne bruge fjernbetjeningen til panasonic tv som jeg skal bruge for at justere lyden. Canal Digital og vores antenneforeningen har lavet et sammenarbejde så vi kan se deres programmer over antennekabel direkte over tv`et uden brug af boks, men til tilvalgte programer skal vi bruge et CA modul. Dog kræver dette at mit tv har MPEG-4 DVB-C og har mulighed for modul.
Af Boost
#88950
Hvilket CA-modul anbefales til Panasonic fjernsyn ?