Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#58756
Kalibreret: omkring 300 W.
Af Arcona
#59255
Getmore har givet mig et prisafslag på 995 fordi foden manglede, og de vil gøre det samme til alle der brokker sig.

nice service :)
Af kbhmorten
#59265
Super god artikel først og fremmest.

Jeg har selv TV'et og kører p.t. med standardindstillingerne hvor jeg skifter mellem de tilgængelige profiler. Skal nok have det kalibreret, men hvad skal jeg bruge hvis jeg selv vil kalibrere?

En anden ting som jeg tænker over, er hvis man indsætter en blu-ray-film på USB i siden af TV'et, hakker det virkelig meget og man kan ikke vælge lydspor. Er der en løsning på disse to problemer? Eftersom den kan afspille formatet burde det vel også virke, måske..? Har også PS3, men den godtager ikke NTFS-filsystemet fra USB-pennen, hvilket leder mig til endnu et spørgsmål. Hvordan får jeg data over på PS3'eren, hvis det ikke er via en disc?

Jeg synes også, at fjernbetjeningen er lækker, men TV'et er lige lidt lang tid om at udføre den ønskede handling. Jeg kan fx. ikke trykke CH+ 2 gange i træk og få TV'et til at skifte 2 kanaler, den skifter stadig kun 1.
Af crash
#59317
kbhmorten skrev: En anden ting som jeg tænker over, er hvis man indsætter en blu-ray-film på USB i siden af TV'et, hakker det virkelig meget og man kan ikke vælge lydspor. Er der en løsning på disse to problemer? Eftersom den kan afspille formatet burde det vel også virke, måske..? Har også PS3, men den godtager ikke NTFS-filsystemet fra USB-pennen, hvilket leder mig til endnu et spørgsmål. Hvordan får jeg data over på PS3'eren, hvis det ikke er via en disc?
Din disk SKAL være i fat16 format for at kunne læses i din ps3. Der er forresten ingen grund til at køre ntfs filsystem på din eksterne harddisk med mindre du har shares på et netværk og skal give avancerede rettighedder på div mappar m.m.
Af kbhmorten
#59337
Din disk SKAL være i fat16 format for at kunne læses i din ps3. Der er forresten ingen grund til at køre ntfs filsystem på din eksterne harddisk med mindre du har shares på et netværk og skal give avancerede rettighedder på div mappar m.m.
FAT understøtter ikke enkeltfiler på fx 23GB som de fleste blu-ray-film fylder, derfor NTFS. PS. alle typer af FAT virker vist på PS3..
Af kbhmorten
#59405
Nogen der kan hjælpe med ovenstående problem? Mvh...
Af crash
#59579
Ja det rigtitgt det kører os fint med fat 32. Så en rettelse er på plads.

Jeg vil undersøge hva der ellers er af muligheder.
Hva du evt kunne gøre er
1. Brænd BD
2. Stream fra en "media server" til ps3/tv

More to come*
Af kbhmorten
#59685
Jeg vil undersøge hva der ellers er af muligheder.
Hva du evt kunne gøre er
1. Brænd BD
2. Stream fra en "media server" til ps3/tv
Det er lidt dyrt at lave BD og mit DLNA hakker helt vildt. Kan kun se billeder og enkelte gange musik. Det er lige meget om det går direkte i 5090H eller via PS3 og om det er kablet eller trådløst eller jeg streamer fra en helt anden PC. DLNA virker bare ikke hos mig overhovedet :((
Af hr_hansen
#59711
kbhmorten skrev:
Jeg vil undersøge hva der ellers er af muligheder.
Hva du evt kunne gøre er
1. Brænd BD
2. Stream fra en "media server" til ps3/tv
Det er lidt dyrt at lave BD og mit DLNA hakker helt vildt. Kan kun se billeder og enkelte gange musik. Det er lige meget om det går direkte i 5090H eller via PS3 og om det er kablet eller trådløst eller jeg streamer fra en helt anden PC. DLNA virker bare ikke hos mig overhovedet :((
Hvad med USB? Jeg kan fint se MP4 Main Profile/4.1 kodede film på op til ca. 8GB uden hak fra USB.

Eneste problem, der irriterer mig er at 5090H ikke vil lave sorte bjælker på 1920x800 -- den vil enten strække det til forkert aspect ratio eller zoome så man mister en masse i siderne...
Af kbhmorten
#59729
Hvad med USB? Jeg kan fint se MP4 Main Profile/4.1 kodede film på op til ca. 8GB uden hak fra USB.
USB på PS3 virker ikke og USB på 5090H hakker..
Af jamse99
#67832
Måske jeg kludrer i det, ved at stille spørgsmålet i denne tråd, but here goes.

Jeg er faldet for gruppepresset :D og har netop bestilt et 5090H, og vil høre jer, om i tilfældigvis kender til en billig pris på højtaler til montering nedenfor tv'et?

Har ved uheld omgså kommet til at stille spørgsmålet i tråden om Samsung 855. Det beklager jeg.
Af jamse99
#68742
Tak. Fandt også linket, og højtaleren er netop ankommet i dag. Det er vildt meget billigere end den pris jeg blev tilbudt i TC, som ellers er en god butik (synes jeg).