Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af mogwai
#30190
Tænkte på hvilke paneler der sidder i de 2 større modeller?

og derudover er der bedre skærme i samme prisklasse? for synes ikke udvalget er så stort :)
Af mogwai
#30193
og er der nogen der har erfaring med køb ved dette firma. Har nemlig hørt en lille fugl synge om at de snyder folk?
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#30195
Udvalget af Tv med indbygget DVD er ikke stort, nej.

Snyder folk? Jeg tror du tænker på sagen med Alfaview - de to firmaer har dog ikke noget med hinanden at gøre.
Af Rtorp
#56670
Rasmus Larsen skrev:Så er testen af Viewpias nye serie af mindre skærme med indbygget DVD afspiller online. Du kan finde testen her: http://www.flatpanels.dk/test.php?subac ... 1185953325

Hvis du har spørgsmål, kommentarer eller tilføjelser kan de placeres her i tråden og vi skal prøve at vende tilbage på dem :)

God læselyst.
Ved godt den er gammel denne tråd, men kan du oplyse de indstillinger du fandt fremt til var de bedste, da du testede modellen :)
På forhånd tak.
Af JKay
#69722
Har lige købt et 26" m DVD til min mor til 2500,- dkr. OK til prisen når det blev kalibreret. Shadow detail er dog ikke fantastisk. Men jeg fandt et lille fif på nettet som virker fint:

Sådan gør du DVD'en kodefri:

* Sluk det med fjernbetjeningen
* tryk 0 8 5 2 og Power On på fjernbetjeningen
* når den tænder kommer der en lille dvd menu
* vælge region 9 med volume op/ned på fjernbetjeningen.
* Tryk OK tasten for at gemme region "kodefri"
Af Integra
#73885
Gælder anbefalingen af dette TV stadig på trods af dens to år på bagen?
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#73887
Ja, der sker ikke så meget for de små Tv og jeg synes stadig det er et fint Tv til prisen, hvis man vil have indbygget DVD.

Viewpia lancerer dog snart nye modeller. Disse kommer også til test på FlatpanelsDK (formentlig i midt-slut november).
Af Integra
#73893
DvD'en er mig egentlig underordnet. Derimod er det de 19" der trækker i mig og kigger man på anbefalingerne er den næste størrelse helt oppe på 26".

Går ud fra du ikke kan svarer 100% på mit næste spørgsmål, men kan jo være du stadig har en idé omkring det. Vil den nye serie de kommer med, ligge i samme prislejde?
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#73894
Integra skrev:Går ud fra du ikke kan svarer 100% på mit næste spørgsmål, men kan jo være du stadig har en idé omkring det. Vil den nye serie de kommer med, ligge i samme prislejde?
Jeg ved det faktisk ikke, men jeg ved den også kommer med og uden DVD. Jeg tror umiddelbart modellen bliver et par hundrede kroner dyrere. Den vil også have mpeg4 tuner.
Af Integra
#73922
Jeg takker for det hurtige svar

Går ud fra, de par hundrede ekstra, er i forhold til normalprisen og ikke den tilbudspris de efterhånden har kørt med længe.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#73925
Integra skrev:Jeg takker for det hurtige svar

Går ud fra, de par hundrede ekstra, er i forhold til normalprisen og ikke den tilbudspris de efterhånden har kørt med længe.
Jeg må være svar skyldig. Jeg ved det ikke, men der kommer noget op for forsiden om de nye modeller så snart de er officielle.
Af Integra
#74037
Til andre der skulle være interesseret i denne skærm, har jeg kontaktet globevision, hvor jeg fik følgende svar

Det er korrekt at der kommer en ny serie til november.
Der vil 19" (LX-19IEG8)koste - som det ser ud nu - 2.499 kr.

Den primære forskel er at der i LX-19IEG8 er DVB-T MPEG4 tuner i
Dertil er alt indmad opdateret og så kan LX-19IEG8 køre på 12v og 220v


http://www.globevision.dk/shop/19-viewp ... -500p.html
Af Integra
#80157
Sidder stadig med spænding og venter på en anmeldese af den nye model af dette TV.
Der har igennem længere tid stået på deres hjemmeside, at den ville udkomme d. 18/11. Nu er vi nået så vidt og idag, har de ændret leveringstid til 60-80 dage.

Har I hørt noget nyt om, hvornår I vil modtage et eksemplar til nærmere gennemgang?