Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af JeanKadang
#200661
Suk - havde håbet på en lidt mere positiv anmeldelse - havde kraftigt kik på 7505'eren (ikke buet) - men det med input lag skræmmer lidt !

Vil godt have/lege/starte med UHD tv og har pengene klar... - Men det skal jo være det rigtige (og ikke over 30k)

Har Waoo's boks, ps3 og apple tv tilsluttet nuværende skærm som har tre store døde pixel linjer henover skærmen - trænger KRAFTIGT til en udskiftning...

Kan egentligt godt lide Smart TV delen af samsung - i modsætning til Sony's eller LG - Har leget med dem alle i diverse butikker.

Og deres nye version ser ud til at være modificeret en smule til det bedre - ikke perfekt, men hvem er det!
#200665
Jeg har læst i en anden test at input lag var marginalt lavere på 7505 (67ms i gamemode) end på 8505 som gav samme resultater som her på flatpanels. Derudover skulle sortniveauet også være lidt bedre.

Men når det er sagt så er selv 67ms alt for højte medmindre man kobler sit gamle Philip G7000 på :p
Af Jesper7
#200673
Tak Rasmus for anmeldelsen og kalibreringen, har siddet og ventet på den. I levereren jo varen, når man ikke selv er så god til det. Og for at være helt ærlig, så ja man kunne gode sidde selv, men synes der er kommet så meget auto gøgl som jeg slet ikke kan tage stilling til...
Så perfekt du også gav en forklaring med begrundelse for at slå lidt af det til.

Jeg sidder med den ikke deforme udgave og elsker den højere opløsning. Jeg har prøvet at afspille X265 formatet som jeg formoder er HEVC. Det bliver dog gjort via mit medie center, jeg har slået transcoding fra så regner med at det er TV'et som arbejder med formatet. Virker fint.

Min negativ liste har dog også disse punkter med:
Farver (Kommer fra et G20 panasonic plasma, som bare er bedre, sorry)
HDMI muligheder (Ja TV'et har 2.0, men min kære computer har ingen muligheder for addons, nyt grafikkort etc) så lever med en opdateringshastighed på 30 :(

Min positiv liste har dog
Smart TV delen, den er hurtig, jeg holder meget af WI delen, som du kalder det. Gør tastning på keyboard let, man har en mindre fjernbetjening med en knap som giver mig den "store/fulde" betjening som jeg kan pege på, mega smart.
Kunne overbevise mig om at LCD var en mulighed, synes sort er sort, og farver er bedre end hvad jeg ellers har kigget på.
#200683
JeanKadang skrev:Godt at høre Jesper7 - kunne godt finde på at tage chancen til trods for anmeldelsen!

Er det 55hu7505 du har anskaffet eller ?
Ja, købte i elgiganten, så jeg netop også have muligheden for at prøve. Komplett kom så med en 10% rabat indenfor de 14 dage, så fik det til 18k.

Komplett har stadig tilbuddet brug rabatkode samsung2014 ved tjek ud
#200700
Jesper7 skrev:Jeg er desværre ikke i besiddelse af en nyere console. Jeg har en Wii, som jeg ikke kan se noget på, men det er så ringe grafik at ja ikke tror det kan bruges til noget.

Ok...takker for svar. Det er nok også lidt drømmetænkning at 7505 skulle være væsentlig bedre end 8505 på dette område..:-)
#200864
Jer der har bestilt hos Komplett, har tastet koden ind og den trækker godt nok 2000kr fra
men nede i bunden under betalingid står den fulde pris, tør ikke rigtigt bestille hvis rabatten ikke trækkes fra, så kan jeg jo få det på bedre betingelser bla i hifi klubben.
#201083
Hej,

Ved ikke om jeg bør stille dette spørgsmål her eller oprette en ny tråd. Men nu prøver jeg:

Jeg har haft mit HU8505 i nogle uger nu, og bruger Canal Digital Som leverandør. Jeg har indsat et CI modul med tilhørende kort, og det virker fint.

Men nu kunne jeg godt tænke mig at udnytte at TV'er har 2 tunere, så jeg prøvede først at se om jeg kunne se 2 kanaler i splitscreen. Det kunne jeg ikke.

Blev så enig med mig selv - også efter lidt input fra Rasmus - at der måtte skulle 2 kort i. Der købte jeg et nyt CI modul og puttede et kort jeg allerede havde i dette.

Men jeg kan stadig ikke se 2 forskellige Canal Digital kanaler på samme tid.

Jeg har testet CI+kort hver for sig og de er begge opdaterede og virker.

Det skal lige siges, at jeg selvfølge ikke vil sidde og se 2 forskellige kanaler i splitscreen - jeg bruger bare dette til at teste. Det jeg virkeligt er ude på er at kunne se een kanal og optage en anden på den tilsluttede harddisk.

Nogen der har et bud ?