Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#76252
Husk på, at Beovision 10 udkommer på mandag. Prisen er ikke annonceret endnu, men den er nok noget højere end BV8-40.
Af pdj1974
#76296
Jo tak, men jeg havde egentlig oprindelig tænkt mig at få dem over på en Panasonic plasma, men de bruger LIDT af link-mulighederne i deres 6-26 idag, så vidste godt at det ville blive svært. Men med den knap så ublu pris, samt den meget positive anmeldelse fik mig overbevist om at 8-40 nok er det bedste køb for dem. Skulle bare lige have bekræftet at den kunne hænges op.
PS: Men jeg skal nok sørge for at de ikke køber noget før 10'eren er præsenteret og prissat ;)
Af pdj1974
#76436
For POKKER, hvor ser 10-40 godt ud! Men mine forældre har brug for at kunne dreje den til begge side :((
Af scuba
#76913
Jeg ved ikke om anmelderen kunne finde på at ignorerer prismærket på 30.000 kr. hvis det havde været et 40" Phillips tv?

Virker mistænkeligt at det ikke engang står nævnt under negativt. Eller er TV'et vitterligt de 30.000 kr. værd hvis man kigger nøgternt på det og ikke er mærke-snob?

:o [/b]
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#76953
Hvis Philips tog sig sammen, og lavede et TV, der var ligeså godt som BV8, så ville de naturligvis også få samme ros. For de 30.000 kr. får man, i vores mening, så meget for pengene, at der kan uddeles en award. Ud over markedets bedste LCD-billede, så har TV'et også en række andre dyder, som ingen andre tilbyder i en samlet pakke.
Brugeravatar
Af rhino (DK)
#81637
sad og tænkte på hvilket tv i ville vælge hvis vælget stod mellem BV8-40" og BV10-40"

jeg syntes ikke i gav 10´ern helt så gode anmeldelser som BV8.... der var flere minusser ved BV10

så spiller prisen vel også lidt ind da bv10-40 koster godt 20k mere med antirefleks behandletskærm...
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#81658
Personligt havde jeg valgt BV10. Om ikke andet så pga. den lækre finish, som jeg ikke mener BV8 lever op til. Billedet på BV8 er stadig i topklasse for et LCD-TV, men BV10 tilføjer den æstetik, som jeg mener BV8 mangler, samtidigt med at det hæver billedkvaliteten en anelse. Ja, det koster ekstra, så det må blive en prioritering. Den separate styring af eksterne 3. parts enheder via Beo4/5 på BV10 synes jeg også er tiltalende, men måske ikke et afgørende punkt for dit vedkommende.
Brugeravatar
Af rhino (DK)
#81665
jamen styringen af 3.parts enheder er det da ikke muligt på BV8? så vidt jeg ved er mulighederne ens for de to modeller....

med hensyn til materiale valg på BV8 er det selvfølgelig ikke ligeså lækkert som på bv10 men syntes helt sikkert det er et tv som bliver flottere og flottere.... samtidig sys jeg ikke designet er helt min smag på bv10 men design er jo smagssag.....

syntes også lyden i bv8 er noget mere fyldig end i bv10.... selvom den er meget fornem i begge modeller
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#81673
Så er jeg vist gået glip af noget. Har BV8 IR-udgange til IR-sendere?
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#81677
Pinligt. Det gik hen over hovedet på mig, og jeg har endda B&O herhjemme...
Brugeravatar
Af rhino (DK)
#81680
hehe ja vi kan allesammen lære lidt a og til hehehe

men det lidt det jeg mener om designet alene og så den maginalt bedre billedekvalitet er næsten 20k mere værd.... og samtidig er lyden en lille smule ringere end bv8 lyden er.... tænker bare hvis man nu skal bruge tv´et som centerhøjtaller
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#81682
Det kan du næsten kun selv bedømme. Det handler jo om økonomi og jeg kender ikke din situation. Den officielle udmelding herfra er, at BV10 er pengene værd. Men det er BV8 også ;)

Det er samme historie når folk vakler mellem et Panasonic og et Pioneer TV.
Brugeravatar
Af rhino (DK)
#81684
kender du så noget til BV7-40" der skulle det jo være samme panel og skærm som i BV8-40.... og hvordan ville i evt. anmelde denne model

mener bare om BV10 har bedre billedekvalitet end BV7 som koster godt det dobbelte :s