Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#64808
Jeg sidder med fingeren på "køb" knappen til denne skærm, men jeg vil utrolig gerne se en test af den inden jeg gør det. Og så har jeg jo læst rundt omkring på siden her at en test er på vej. Kan man få en ca dato for hvornår den testen bliver offentlig gjort?
Jeg kan jo se at skærmen har fået plads i jeres anbefalings guide, så helt dårlig kan den jo nok ikke være, men en ordentlig test kunne være rigtig rart at se inden køb.
Jeg glæder mig i hvert fald til at testen kommer op :)
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#64809
Jeg fik lavet en del på anmeldelsen hen over weekenden og jeg regner med at få den færdig om ganske få dage. Jeg regner således også med at lægge den online i slutningen af ugen :)
Så hvis du har tålmodighed, er der hvert fald snart noget på vej ;)
Af Wega
#64811
Det lyder rigtig godt :) Jeg vil se om ikke jeg kan finde lidt tålmodighed frem, og styre min købelyst lidt endnu :p
Mange tak for dit hurtige svar :)
Af Renoir
#64819
Skærmen kan i øjeblikket købes til 1800 hos dustinhome.dk, hvilket er betydeligt billigere end de knap 2900kr dell.dk skal have for den.

http://www.dustinhome.dk/pd_5010249814.aspx

Selv gav jeg 2100kr hos dell for et par måneder siden, prisen lå ellers på det tidspunkt på 2500kr, men det lykkedes mig at få prisen lidt ned ved at skrive til deres kundeservice.
Af Wega
#64821
Det er netop på grund af det tilbud der at jeg håber anmeldelsen snart dukker op ;)