Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Kief
#61278
Rasmus Larsen skrev:Testen af Sasmugn B7000 serie med LED er nu online. Vi har testet 46 tommer versionen UE-46B7070.
Find testen her: http://www.flatpanels.dk/test.php?subac ... 1240994458

Hvis du har spørgsmål, kommentarer eller tilføjelser, kan de placeres her i tråden og vi skal prøve at vende tilbage på dem.

God fornøjelse med læsningen 8)
Tak for en super anmeldelse! Dens resultat er bedre end forventet/frygtet. Dog lidt ærgerligt med trail men omvendt så er det efterhånden svært at finde et tv som ikke lider af fejl på den ene eller den anden måde.. O-O
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#61279
Ja B7000 overraskede også mig positivt på mange punkter, men jeg må indrømme, at sløret er for markant. Det kommer til at virke generende - specielt i mørke film.
Af Kief
#61280
Rasmus Larsen skrev:Ja B7000 overraskede også mig positivt, men jeg må indrømme, at sløret er for markant. Det kommer til at virke generende - specielt i mørke film.
Kunne være rart at høre fra nogen af dem som har investeret i skærmen, evt. både 46" og 40" - for det er en skam hvis det ligefrem ødelægger nydelsen af en god og trods alt relativ dyr skærm..
Af kaja69
#61282
Tak for en god anmeldelse! Er B70 efter din mening et bedre tv end W5500/WE5/E5520? Hvis ja, er det de 4-5k mere værd?
Af xcardman
#61284
Mange fra vælger netop plasma pågrund af genskin.

men synes en samsung 7070 giver meget genskin.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#61285
Men som jeg også er lidt inde på i teksten i anmeldelsen, så ved jeg ikke om sløret er anderledes på f.eks. 40 tommer versionen UE40B7070. Jeg håber det, for hvis det er, så har den hvert fald en Top-Anbefaling herfra. 46 tommeren kan jeg dog desværre ikke tildele en sådan.

Kan jeg lokke nuværende ejere af B7000 tila t teste for sløret? Det kan gøres vha. vores monitorTest testprogram her på Flatpanels.dk.
Det kan findes her (vælg trailing testen): http://www.flatpanels.dk/monitortest_dk.php
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#61287
xcardman skrev:Mange fra vælger netop plasma pågrund af genskin.

men synes en samsung 7070 giver meget genskin.
Yes, det er rigtigt. Jeg fik ikke nævnt så meget omkring dette i anmeldelsen, men som man kan se på flere billeder, så er B7000 ret blank på overfladen og reflekterer en del lys.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#61288
Mht. DLNA så skal jeg gerne udvide lidt på dette punkt. Min router røg desværre en tur, så jeg har ikke kunnet teste så meget. Jeg får forhåbentlig en ny i dag.
Af cannavaro
#61290
Hvordan er den sammenlignet med Philips 9803H?
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#61291
Samsung og Philips har ret forskellige måder at lave billeder på, så i min mening det er i høj grad en smagssag, om man er til det ene eller andet. Før kalibrering er Philips 9803H bestemt ikke bedre end Samsung B7000, men efter kalibrering har den mange af de samme gode LCD egenskaber. Specielt den dybe gengivelse af sort på begge skærme, er et stort plus i min bog.
Af jonaskp
#61295
Spændende test.

Jeg var i Fona med kæresten igår og kiggede lidt TV. Og det her Samsung ser godtnok lækkert ud. Jeg havde godt set billeder af hvor tyndt det er, men at se det i virkeligheden er noget helt andet. Tror jeg kom til at bruge udtrykket Frækt om det (det faldt ikke i helt god jord hos kæresten O_O).

Dog synes jeg virkeligt det er skidt hvis skærmen har problemer med trailing. TV'et er fuldstændigt udelukket for mig, hvis det har disse problemer. Har set trailing på andre skærme og hvis det er tydeligt så er det virkeligt ødelæggende for oplevelsen.
Kunne være spændende at høre om andres erfaringer med skærmen. Det kan jo tænkes at dit eksemplar har været en mandagsmodel eller at der bare er problemer med 46".

Udover det, ved du om det kommer i 52"?
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#61296
jonaskp skrev: Udover det, ved du om det kommer i 52"?
Jeg har ikke hørt noget endnu, men jeg kunne godt forestille mig det. Eventuelt en 55"
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 19