Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Mash
#59131
Hvor ser den bare fed ud, når den hænger der på væggen
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#59158
Det er den bestemt også. I min mening er Sony virkelig kommet efter det med designet på ZX1. Designet på mange af Sonys nyere mellem-serier (f.eks. W) er desværre begyndt at blive lidt trivielt og kedeligt i min mening.
Af kongkasper
#59173
Kunne ikke være mere enig.
Synes billedet på W-serien er rigtig lækkert - bare ærgeligt at de hænger på designdelen, her er det tydeligt at Samsung (efter min mening) er bedre stillet.
Af JKay
#59177
Tak for testen.

Dette flimmer og dithering der nævnes.. er det ikke fordi det er 1080i og ikke 1080p? WHDI skulle ikke bruge nogen form for komprimering.
Af jamo
#59248
Jeg skal lige spørge, kan man droppe boksen og kører direkte på TVet.
Så får man fri for de små ulemper, f-eks, ustabil signal osv.

kan det tænkes også, at billede kvaliteten bliver bedre

Tak for testen
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#59249
JKay: Jo det kan være en forklaring. WHDI skulle ikke have komprimering ved stabilt signal, men det var dog tydeligt, at signalet ikke altid var 100 %, så derfor kom der lidt forstyrrelse. Uanset hvad, så var det dog ikke kritisk for billedgengivelsen.

jamo: Nej man kan ikke droppe boksen fuldstæding. Den eneste indgang Tv'et har, er en HDMI indgang. Den sidder på bagsiden af Tv'et. Men man kan ikke f.eks. tilslutte et antennekabel.
Boksen sørger også for flere billedkredsløb, hvorfor HDMI indgang på bagsiden af skærmen hedder en monitor HDMI indgang.
Af AndyK
#79014
Hejsa

Er der nogen, der ved om TVet kan rekonstruere de originale 24p fra en Bluray via 3:2 pulldown hvis man sender 1080i 60 fields pr. sekund fra en Bluray afspiller. Det vil selvfølgelig kræve at bluray afspilleren laver korrekt 2:3 pulldown når den outputter 1080i60.

Andreas
Brugeravatar
Af rhino (DK)
#83598
er det muligt at tilslutte boksen til Tv´et via HDMI og så denvej få 1080p hvis forbindelsen fra boks til tv går gennem ledning??? så der ikke er nogen trådløs forbindelse....

altså en udgang på boksen til tv´ets HDMI indgang
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#83616
AndyK skrev:Hejsa

Er der nogen, der ved om TVet kan rekonstruere de originale 24p fra en Bluray via 3:2 pulldown hvis man sender 1080i 60 fields pr. sekund fra en Bluray afspiller. Det vil selvfølgelig kræve at bluray afspilleren laver korrekt 2:3 pulldown når den outputter 1080i60.

Andreas
Nej, det var ikke umiddelbart muligt ifølge mine tests.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#83617
rhino (DK) skrev:er det muligt at tilslutte boksen til Tv´et via HDMI og så denvej få 1080p hvis forbindelsen fra boks til tv går gennem ledning??? så der ikke er nogen trådløs forbindelse....
Der fulgte ikke noget kabel med til boksen, men selve skærmen havde 1 HMDI indgang, hvor du kunne tilslutte f.eks. en Blu-Ray afspiller og på den måde få et 1080p signal igennem.
Brugeravatar
Af rhino (DK)
#83619
tænkte nu mere om der var en udgang fra boksen så man kunne tilslutte denne via en fast forbindelse til fjernsynet samtidig bare nøjes med at gemme denne ene ledning af vejen.... og på den måde få flere HDMI indgange tilgængelige i boksen.... kunne jo være meget smart