Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Rasmusapt
#52721
bantam skrev:Jeg har målt og stillet på både 46W4000 og 46W4500. De er "udfordret" på samme måde mht. bleeding og clouding.
og hvad blev resultatet bantam ?
Af bantam
#52731
For mig ser det ud til, at 46W4000 ikke er bedre mht. bleeding og clouding end 46W4500.

Det er ikke noget, man bemærker i en udstilling, hvor der er meget lys - det er til gengæld nemt at se under mere realistiske forhold i en stue med mere dunkel belysning.

Ellers performer de to TV ret ens mht. farvegengivelse.

EDIT: Det er ikke et problem at se forskel på W4000 og W4500 mht. Motionflow - heller ikke i en forretning.

Her er et link til en debat om indstilling af et 46W4500 med PS3 som kilde: http://www.recordere.dk/forum/forum_pos ... &KW=bantam
Af farbruun
#52749
VIl det således i praksis sige, at man bør holde sig fra både W4000 og W4500 - eller er det mere på "ekspert niveau" problemerne for alvor gør sig gældendè?

Eller vurderes W4000/W4500 som glimrende produkter i deres prisklasse?

(jeg er ikke interesseret i en LCD vs. Plasma debat)
Af Rasmusapt
#52751
takker :D.. det link til recordere hjælper virkelig meget og fik mig overbevist :)...
Angående LCD eller Plasma er sku heller ikke interreseret da mit tv også skal bruges til pc og ps3 :D...
skal man så gå efter 46 eller 40 tommer ?.. og er sony center til at forhandle med ?
Af Cosius
#52754
Rasmusapt skrev: kan dog se at w4500 også har DLNA..
Så vidt jeg har læst mig til, virker det kun til billeder og lyd, ikke video.
Af Rasmusapt
#52774
hmm ærgeligt troede ellers også det galdte video :(
Af Cosius
#52780
Fandt det.
KlausHorsager skrev: Sony centeret bekræfter at det kun er image og audio.. Plus fik også af vide i Sony Centeret at de ville komme med et modul man ville kunne sætte i udgangen, som gjorde det trådløst. Men han kunne hverken sige hvornår eller hvilket pris niveau.
http://www.flatpanels.dk/flatforum/view ... c&start=60