Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#51767
Hej

Jeg er ny herinde og er igang med at finde et godt lcd tv til min stue og er faldet for et Philips 32" tv 32pfl5403H til 4999 kr. Er det pengene værd??

Jeg har max 5000 kr jeg kan bruge på tvet og det skal være fremtidssikret med MPEG4 og DVB-T/C tuner og hd-ready etc.

Jeg vil også helst købe det i elgiganten, fona eller Expert da de ligger her i byen og jeg ikke har mulighed for at køre ret langt da jeg ikke har bil.
Af mrs.american
#51797
gider man ikke svare mig?? Jeg skal ud og se i Elgiganten og fona og expert nu her og køber nok et med hjem, så jeg vil gerne høre Jeres mening nu ;)
Brugeravatar
Af kthomsen
#51798
Personligt ville jeg hellere smide ca. 5000 efter et 37PX80.
Det har et meget bedre billede.
Brugeravatar
Af kthomsen
#51799
glemte at skrive at PX80 ikke har MPEG4 eller DVB-C tuner. Men det kan afhjælpes med en ekstern boks istedet. De har også ofte flere features du ellers ikke har. Alt andet lige kommer du til at betale kortafgift for f.eks. DVB-C, ligemeget om det er direkte i TVet eller i en ekstern boks du stopper kortet i.
Af mrs.american
#51800
Hvis jeg skal have kabler etc til tvet må det max koste 4500 kr og jeg skal bruge det til tv og wii og dvd ;).
Brugeravatar
Af kthomsen
#51802
Jamen, hvis det er dit budget, så er TVet vel ok. Men seriøst ville jeg selv spare den ekstra plovmand op og købe et 37PX80 via nettet for 5000.- inkl. fragt!
http://www.pricerunner.dk/pl/2-1072770/ ... ign-Priser

Kigger du på sverige kan det sikkert fåes til dit budget på nuværende, da den svenske krone er lav.