Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Py
#51665
Inde på Hifipriser kan man finde MIRAI DTL-332M100 til sølle 2500 kr, jeg har leget lidt med tanken om at smække den op i mit ekstra værelse, ville faktisk udelukkende bruge den til computeren og kun med gaming og film i tankerne da jeg har en 14" bærbar.
Her har lyd og æstetik intet at sige, udelukkende billedet. Mit spørgsmål er følgende er der nogen der har set sådan en i virkeligheden?? kan man sammenligne billedkvalitet med prosonics skærme i bilka eller er det endnu værre?
Af benjaminhviid
#51666
Py skrev:Inde på Hifipriser kan man finde MIRAI DTL-332M100 til sølle 2500 kr, jeg har leget lidt med tanken om at smække den op i mit ekstra værelse, ville faktisk udelukkende bruge den til computeren og kun med gaming og film i tankerne da jeg har en 14" bærbar.
Her har lyd og æstetik intet at sige, udelukkende billedet. Mit spørgsmål er følgende er der nogen der har set sådan en i virkeligheden?? kan man sammenligne billedkvalitet med prosonics skærme i bilka eller er det endnu værre?
Altså jeg har haft en af Mirai's skærme, og må sige at billedkvaliteten er ret ringe, især på analog tv..
Af sketchpad
#51667
Enig!

Man skal ikke bare købe det fordi det er billig.
Nogle af de billige bambus skærme de har i TDC butikkerne
PT er så ringe at det er til grin, hvide, farveløse og udvaskede...ak...ja det er jo hvad vi havde endel år tilbage.

Så pas på med at ikke få noget gammelt lagervare snask...
Af Py
#51682
benjaminhviid skrev: Altså jeg har haft en af Mirai's skærme, og må sige at billedkvaliteten er ret ringe, især på analog tv..
Det lyder lidt som jeg var bange for men som nævnt så vil jeg ikke bruge det til analog tv, det er bare en billig måde at få en kæmpe skærm til gaming og til at se film igennem computeren, da den ikke skal være primærskærm i stuen, men bare til min pc..