Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af dk_akj
#51333
Hej,

Jeg har gennem mit arbejde fået et godt tilbud på et TV.
Er der noget jeg skal være opmærksom på ? Jeg tænker på ændrede reklamationsregler hvis det er firmaets navn der står fakturaen og ikke mit ?

Prisen er 11K mod 12K i netbutikkerne, 14K er det billigste i en fysisk butik.

Mvh
Anders
Af Ringhejm
#51334
Så vidt jeg er bekendt med, så skulle du stadig have de samme rettigheder som hvis du selv købte det. forskellen er bare at du sikkert skal levere TV'et til dit firma hvis det går i stykker, hvor de så skal sørge for at det bliver lavet.

Men hvad er det for et TV du har kig på. ???
Af dk_akj
#51335
Tak, Det er et LG 50" PG7000

Det betyder ikke det store hvis jeg selv skal levere i tilfælde af fejl, der er kun ½ times kørsel og jeg har adgang til en varebil.

Nogen erfaringer med DustinHome ?

Mvh
Anders
Af sketchpad
#51388
11K for et PG7000? Det var godt nok billig.... Der er sq hvad jeg gav for mit PG6000 2-3 uger siden...
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#51408
dk_akj skrev:Nogen erfaringer med DustinHome ?
Jeg har netop bestilt en Dell 2408WFP fra DustinHome, som skulle have været leveret i dag via GLS NextDay. GLS har ikke modtaget varen, trackingnummeret eksisterer ikke på deres hjemmeside og Dustin siger at varen har forladt deres lager.

Jeg går ud fra at det skyldes at Dustin får varen direkte fra lageret i Holland og det derfor er lagerets skyld og ikke Dustin, men når jeg betaler for next-day, så vil jeg have det. Nu når varen først frem tidligst mandag i næste uge.

Det er dog nemt at komme i kontakt med firmaet, priserne er fornuftige og deres GLS pris er så billig at man næsten ikke kan tillade sig at klage over det.
Af dk_akj
#51417
Så er mit spritny PG7000 sat til, valgte erhvervskøbet som så blev til privatkøb da de bare oprettede mig som kunde :-)

WAUUU, MediaPortal ser jo fantastisk ud på den og den gør det rigtigt god på både dvb-t og analog tuner.

Vender tilbage med mere.....

Anders