Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Varg
#51318
Hej jeg er på udkig efter et lcd tv til stuen på 37 eller 40 tommer. Jeg har 6500 kr til at bruge på det.

Den skal bruges til film og konsol, så mit spørgsmål er om jeg skal spare flere penge op, eller om man kan få et tv der er noget værd til de penge.

For vil gerne have et tv jeg kan have glæde af i mange år.
Af lennon
#51325
Varg skrev:Hej jeg er på udkig efter et lcd tv til stuen på 37 eller 40 tommer. Jeg har 6500 kr til at bruge på det.

Den skal bruges til film og konsol, så mit spørgsmål er om jeg skal spare flere penge op, eller om man kan få et tv der er noget værd til de penge.

For vil gerne have et tv jeg kan have glæde af i mange år.
Ved ikke hvorfor du låser dig fast på en teknologi frem for billedkvalitet ? Men du bør i hvert fald vide at "fællessangen" i dit prisniveau er Panasonics PX80, som er markedets i særklasse bedste køb.
Af Varg
#51337
Jeg ved ikke så meget om det, mente bare at plasma skærme var en døende teknologi og derfor ville jeg vælge lcd.

Men jeg tog åbenbart fejl hehe.
Af Varg
#51339
Lige et sidste spørgsmål, er det rigtigt man ikke kan bruge fullhd til noget medmindre tvet er 46 tommer eller derover??
Af Ponduus
#51341
Du vil ikke kunne se forskel på hd-ready og full-hd i en normal siddeafstand. Hvis du derimod stiller dig usandsynligt tæt på vil du sikkert godt.
Af Varg
#51366
Efter en del søgen og læsen har jeg besluttet mig for at spare op til et Samsung LE40A766