Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af RasmusJ
#51108
Hej med jer

Jeg har lige fået koblet en dvb-t antenne til mit 42px80 tv. I den forbindelse vil jeg gerne vide, hvorvidt TV'et har 7 dags epg, og hvis ja, om det virker i DK.

Jeg har søgt i manualen, og det ser ud til at det bør være der, men jeg er i tvivl om det så bare ikke er der for DK, eller om det er mig der gør noget forkert.

pft.
- Rasmus
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#51111
Tvet burde have EPG via DVB antennen. Sker der ikke noget når du trykker på "guide" knappen?
Af RasmusJ
#51116
Når jeg trykker på guide knappen, så får jeg kun en liste over TV-kanalerne.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#51149
Dvs. ikke noget der ligner dette:
Billede
Af Bavianen
#51234
Hej

Du er sikker på du modtager igennem dvb-t tuneren og ikke stadig kører med den analoge ?

Kan godt værer jeg spørger dumt, men dette er nemig muligt på mit lg pg6000 ;)
Af Klaus-
#51236
Hvad kan man decideret med funktionen "EPG" som i omtaler?
Af ziqqi
#51237
Elektronisk Program Guide

Det er smart, meget hurtigere en text-tv jo.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#51242
Ja, EPG giver dig en programoversigt, hvor du blot kan navigere rundt og trykke på det program du ønsker at se. Det er essentielt blot en interaktiv TV-guide.

Hvis du har en recorder tilsluttet, så vil EPG'en i denne desuden give dig mulighed for at optage de programmer der vises og dermed bruge guiden til at planlægge fremtidige optagelser.
Af RasmusJ
#51249
Bavianen skrev:Hej

Du er sikker på du modtager igennem dvb-t tuneren og ikke stadig kører med den analoge ?

Kan godt værer jeg spørger dumt, men dette er nemig muligt på mit lg pg6000 ;)
Jeps ganske sikker. Den fandt kanaler på DVB-T, og jeg kan også godt se info om nuværende program + næste, men altså ikke 7 dage frem.