Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#47865
Lige pt. står og skal vælge mellem disse 2 modeller og jeg er lidt på herrens mark mht. hvad jeg skal vælge. Jeg har bestilt Zepto's model indtil videre da den lige har været på tilbud, men jeg er blevet i tvivl om det ikke bedre kan svare sig at gå efter Sony's i stedet og afbestille den anden selvom det vil koste lidt mere.

Jeg vil lige høre om der af der har lidt mere indblik i den tekniske del der kan fortælle om det er totalt tåbeligt at købe Zepto'en, da det jo er en god pris på omkring 5300,- mod de omkring 7400 for Sony'en.

Jeg skal have det i stuen og skal umiddelbart bruges til alm. TV med analog signal, PS3 og måske en film via computeren i ny og næ.

Alle råd/tips modtages, da jeg regner med at købe i denne uge og gerne vil have mest muligt for pengene.
Af Zymilof
#47866
Jeg har lige været rundt i forskellige forretninger og har set en masse forskellige. Du kunne også overveje Panasonic PX80 eller dyrere PZ80 (begge har væsentlig bedre billedkvalitet end SONY's imo). Jeg har selv lige bestilt et PZ80 og det har godt nok imponerende billedekvalitet. Faktsik var det svært at se forskel på de to i forretningen. PX80 koster ikke så meget http://www.cinemagic.dk/shop/panasonic- ... 3971p.html

Jeg er ikke ekspert på området, så det er blot mine iagttagelser/meninger ;o)

God jagt.
Af Dirko
#47868
Jeg havde også kigget lidt på PX80, men synes ikke designet er så fantastisk og det betyder dog også lidt. Ved ikke lige om der er så stor forskel på kvaliteten mellem dem?
Af Zymilof
#47870
Designet er bestemt smukkere på Sony, men forskellen i billedkvalitet er sgu stor imo.

PZ80 (under 9K) er lidt pænere end PX80, så måske kan du leve med det design?

Du bør checke dem (billede) ved siden af hinanden, så skal du bare se. Anyway...det er dine penge, så hvis designet er afgørende, så nap du et Sony :)

PS. Mit udgangspunkt var også Sony, men jeg blev selv så imponeret over Panasonic, så jeg ikke kunne få mig selv til at købe andet i det prisleje.