Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#47846
Det ser ud som om, at man ikke kan....men måske kan man via een af de andre indgange?

På panasonic.com har den ikke vga indgang, men på panasonic.de, ser det ud som om der er.... O-O
Af Zymilof
#47859
Fedt at du hænger ud her med alle svarene på mine spørgsmål ;o)

Så er der bestilt :p og der kommer så et TH-42PZ80E i morgen aften. Det bliver fedt at skifte fra et gammelt 25" SONY med billedrør.....

Tak for alle dine svar på en kedelig mandag aften :)
Brugeravatar
Af kthomsen
#47861
Tillykke og godt valg!

Du får dig en god aften imorgen og mange aftener frem!

Lige lidt med på vejen: Når du får dit tv og det hele er sat op, så tjek flatpanels.dk's test af PZ85 modellen. Ca. halvvejs er den indstilling som Rasmus brugte i testen. Jeg mener også den kan bruges til PZ80 da det er samme panel.
http://www.flatpanels.dk/test.php?subac ... 1223277945

Har selv megagod erfaring med at bruge deres forslag og få et flot billede der har de mest realistiske farver osv. uden brug af professionel kalibrering til 2.500kr.
Og ang. indkøring af plasma, sålænge du bare bruger det normalt uden at have det samme billede stående i flere timer eller se en 5 timer lang film med sorte rammer uden at stoppe ind i mellem for at sætte en ny film igang eller gå ud efter kaffe, så kan du roligt bare se TV med deres indstillinger unden at være bange for burn-in osv.

God fornøjelse!
Af Zymilof
#47869
Super....

Tak for tippet. det vil jeg bestemt lige checke ud, så snart tingene er på plads :)

Endnu engang tak
Billede