Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Zymilof
#47834
og kan forskellen opdateres via firmwareopdatering af en selv?

Jeg synes at jeg, på et tidspunkt, har læst at det handler om HDMI....men fatter hat ;o)
Brugeravatar
Af kthomsen
#47835
Zymilof skrev:og kan forskellen opdateres via firmwareopdatering af en selv?

Jeg synes at jeg, på et tidspunkt, har læst at det handler om HDMI....men fatter hat ;o)
Tror ikke der rigtig er nogen der ved (andet end Panasonic) hvad forskellen er.
Det med HDMI er en and. Folk med EA modellen har også set HDMI problemet.
Problemet består i, at hvis ting som er sat til HDMI er tændt før TVet tændes kan det resultere i at TVet mister de analoge kanaler. Så hvis man f,eks kun har digitale kanaler ser man ikke problemet, ellers skal man starte TV først. Desuden er det heller ikke alle der har problemet(mig selv inkluderet)
Af Zymilof
#47836
Jamen så bestiller jeg sgu bare et PZ80E med 4 års garanti fra Cinemagic. De får jo rosende ord med på vejen ;o)
Brugeravatar
Af kthomsen
#47838
Skulle også undre mig meget hvis du bliver skuffet over enten tv eller forhandler.

Jeg købte selv mit PX80 hos cinemagic og gav lidt ekstra for at få dem til at sende det med fragtmand(budstikken) og levering aftenen efter. Var yderst tilfreds. :)
Af Zymilof
#47839
Det lyder betryggende ;o)

Bestiller man fragtmand senere i købsprocessen? Jeg kan ikke se at man kan vælge det før man går til kassen.


Øhhh..........kan man virkelig ikke koble sin pc på det fjernsyn?
Brugeravatar
Af kthomsen
#47844
ja jeg mener det er en del af bestillingen hvor man vælger hvordan man vil have det leveret (post DK eller budstikken). Det koster dog lidt mere med budstikken! O_O
Af Zymilof
#47845
Ok....tak skal du ha'

Hvad med tilkobling af pc......skal man virkelig have en 85 eller er der en alternativ måde at koble pc'en til?
Brugeravatar
Af kthomsen
#47855
Du kobler da bare PC'en til indgangen på PZ80eren.
Jeg forstår ikke spørgsmålet!