Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Jacob K
#47833
Hej Flatpanels,

Jeg søger et fladsærms tv på 32". Det kan desværre ikke være større, ellers ville valget uden tvivl være et PX80 37".

Jeg har max 6000 til det; hvad skal jeg købe? Den skal bruges til alm. dvd film, tv og xbox
Af Kratz
#47923
Jeg er i præcis samme situation, da min bror er ude efter et 32 tommer fjernsyn i samme prisleje ;)

Input vil være meget velkomne!
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#47946
LG PG6000 er et fint bud i plasma serien, da den også fås i 32".
I LCD lejren er det nok noget ala Sony W4000 du skal se på eller Samsungs 6-serie.
Af Kratz
#48008
Tak Yakken :)
Det er nogenlunde i tråd med hvad jeg har foreslået.

Mit problem er altid Samsung. Jeg kan simpelthen ikke hitte redde i deres skærme! Der er utroligt stor spredning i kvalitet synes jeg, og modelnumrerne giver jo ingen mening overhovedet ;;)
Af Jacob K
#48049
Tak Yakken,

Lige pt. er serie 6 lige en tand for dyr, de koster op imod 7000. Men tænkte på serie 5. Er de ikke også gode?

Jeg skal bruge c-tuneren, da jeg får tv fra You See. Dog kan jeg ikke hitte rede i om de har MPEG 4 eller kun 2 i serie 5 fra Samsung? I butikkerne ser de ud til at have 4, men på nettet kan jeg kun se dem med 2? Jeg taler om nordiske modeller fra Samsung, da jeg aldrig ville kunne finde på at købe p. import, da jeg som sagt skal bruge c-tuner.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#48058
Prøv at søge på indlæg skrevet af "samsungdk". Han har før givet en komplet liste over Samsungs TV med MPEG4.