Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Zymilof
#48083
Ja, det har du helt sikkert ret i. Jeg har dog en kammerat som får digitalt signal og der er det noget bedre. Dog ikke fantastisk. - Jeg forventer også at vi får digitale signaler i det nye år.

I øvrigt har jeg undret mig meget over, at folk taler så meget om retention. Jeg oplever intet i den retning overhovedet... :)
Brugeravatar
Af kthomsen
#48084
Godt at høre du er glad for TVet.

Mht. til fodbold skal du lige være opmærksom på, at især TV3 som viser champions league ofte komprimerer signalet meget, som resulterer i netop "fluffy" eller uklar.
Når du ser bold på HD kanaler som Eurosport eller TV2 Sport er det bare super selv på mit PX80, kan jeg garantere dig!! :)
Af Sejer
#48086
har du forsøgt at indstille TVet med de settings Rasmus foreslår til PZ85?

Hvor kan man finde de settings fra Rasmus?
Af Zymilof
#48089
kthomsen skrev:Godt at høre du er glad for TVet.

Mht. til fodbold skal du lige være opmærksom på, at især TV3 som viser champions league ofte komprimerer signalet meget, som resulterer i netop "fluffy" eller uklar.
Når du ser bold på HD kanaler som Eurosport eller TV2 Sport er det bare super selv på mit PX80, kan jeg garantere dig!! :)

Det var, så vidt jeg husker, TV3....

Og ja, jeg er meget tilfreds. Faktisk synes jeg også at designet er noget pænere end jeg huskede........så alt i alt, er jeg faktisk meget meget tilfreds med købet. Cinemagic virker også som om, at de har styr på deres sh*t :)