Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af thg
#46464
Nogen som ved noget om en efterfølger til den populære PX80? Jeg er egentlig ligeglad med om det er en efterflg. men bare noget med ca. samme pris (er til at finde til ca. 6300-6500 kr. for PX80 i 42").

Jeg ved PX81 har været omtalt, men skulle ikke være til det danske marked.

Men jeg syntes det er lidt ærgeligt at købe et PX80 hvis der kommer ny model inden for nogle mdr.?
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#46467
Der kommer nok en model næste år, men om det bliver januar, februar eller marts er lidt uvist. Du skal dog ikke regne med priser på 6000 kr. de første par måneder efter lanceringen. PX80 kostede trods alt også omkring 10.000 kr. i den første tid den var på det danske marked.

Computer City har PX80 til 5500 kr. i øjeblikket for 37" modellen, hvis det kan friste.
Af martinlk
#46469
yakken skrev:Computer City har PX80 til 5500 kr. i øjeblikket for 37" modellen, hvis det kan friste.
****, det er jo helt skørt!
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#46472
Ja, det er lidt vildt. Min svigerinde hentede et eksemplar i går - de havde i forvejen gået og spekuleret i at få 37" modellen og til 5500 var der ikke rigtigt flere undskyldninger for ikke at købe den :)
Af KingGuru
#46506
Hmmm.. det er satme fristende...

lige en sidste ting..
den kommer til at side 85% af tiden på et mediecenter.
hvor ked af det bliver jeg over den lave opløsning på PX80?
Af Kim In Chul
#46516
yakken skrev:Ja, det er lidt vildt. Min svigerinde hentede et eksemplar i går - de havde i forvejen gået og spekuleret i at få 37" modellen og til 5500 var der ikke rigtigt flere undskyldninger for ikke at købe den :)
Ved du om det er et parallelimporteret tv eller om de 3 års garanti følger med?
:)
på forhånd tak.
morten
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#46522
Efter sigende skulle det være fra den danske importør, men vi tager lige den der med garantien igen: Du får kun 30 måneders garanti (ikke 36) hvis du køber hos et Panasonic Center ( http://www.panasonic-center.dk/). Denne garanti gives ikke hos nogen andre varehuse eller butikker. Fra Computer City har du 2 års reklamationsret.