Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Sommer
#46185
Hejsa folkens,

Jeg har som bekendt en W4000 modtaget forleden. Dog fik jeg en skærm uden decideret manual (MobilUdsalg.dk er ved at sende mig en dog - super service endnu engang, de bliver ved med at overraske!).

Jeg søger dog en lidt mere avanceret menu end blot at kunne justere kontrast, baggrundsbelysning m.v. + eventuelt mulighed for at lave mine egne profiler.

Derudover er der meget snak om fx "Vivid" på W4500 - eksisterer dette også på W4000? Og hvor søren skal jeg klikke mig hen for at finde dette.

På forhånd tak!
Af kifan
#46203
Den drillede også mig lidt.

Når du har trykket HOME på fjernbetjeningen, skal du trykke på pil til venstre et par gange. Så dukker indstillings menuen frem helt ude til venstre

Virker ikke så logisk, men ellers er Xross Media Bar meget nem at finde rundt i !

:)
Af Sommer
#46204
kifan skrev:Den drillede også mig lidt.

Når du har trykket HOME på fjernbetjeningen, skal du trykke på pil til venstre et par gange. Så dukker indstillings menuen frem helt ude til venstre

Virker ikke så logisk, men ellers er Xross Media Bar meget nem at finde rundt i !

:)
Mjow, den menu havde jeg fundet. Jeg ved bare at man i fx Avancerede indstillinger kunne indstille 4-5 forskellige ting på W3000 (i hvert fald flere end de to der er her).

Så søger egentlig bare lidt flere menupunkter så jeg kan rode og regere og opsætte mit fjernsyn som jeg vil. På dem kunne man styre hvor meget de forskellige "computere" skulle gøre ved billedet osv. Er det blevet fjernet?

Bl.a. var der såvidt jeg husker nogle indstillinger man kun kunne ændre i i "Personlig"-indstillingen. Men der er slet ingen personlig, så måske har de bare droppet alt det?

Nogen kloge hoveder der ved hvad jeg mener?
Af kifan
#46206
De avancerede menu indstillinger har de udeladt i W4000 serien.

Det har jeg læst i en test af TV´et et eller andet sted. De mente at Sony havde gjort dette for at gøre menuen lidt mere brugervenlig.


Mvh. Jens Peter Nielsen