Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af hanmik
#45962
Hejsa..

Jeg vil gerne høre om der er nogen herinde som kender til fladskærme over 40" med indbygget dvd..?
Grunden til jeg spørger, er at min chef gerne vil købe et sådant TV, men hun finder kun TV på 26" eller mindre..

Er der nogen som kan hjælpe hende med at finde et godt fladskærms tv med indbygget DVD som er over 40" ..?
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#45963
Der er, som du selv er inde på, ikke så mange modeller hvor DVD'en er indbygget. Hvis din chef vil slippe knasterne, så har Beovision 7 indbygget DVD, men prisen er på næsten 100.000 kr. for 40" versionen med fod (og så kan man nok overleve at have en ekstern DVD til sit 50" Kuro TV i stedet...).

Nu hvor HD vinder frem er der måske heller ikke så megen fornuft i at købe et HD TV med en DVD indbygget? DVD har en opløsning på 720x576 punkter, hvilket er det samme som alm. TV. En BluRay afspiller ville give mere mening nu og ikke mindst i fremtiden. Hvis skidtet er indbygget, så kan det ikke skiftes ud.
Af hanmik
#46012
Hej igen.

Tak for svarene.. hun valgte at købe et samsung 42" full HD LCD-TV uden DVD i stedet.. da hun godt kunne se meningen i at fremtiden for TV med indbygget dvd, ikke ligefrem er lys..!