Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af BuckMulligan
#45934
Er det kun Samsung, hvor der er problemer med at købe på nettet ?

De reklamerer jo med at pixelfejl og onsite service er kun inkluderet, når man køber hos en Samsung forhandler...

Men der er bare 5-6.000 at spare ved at købe på nettet. Har fået tilbud fra Expert på 46" + soundbar + beslag/kabler for ca. 24.000. Kan fås på nettet til 17-18k ca....

Er der de problemer med Sony, Pioneer osv ?
Af dkawa
#45936
Intet er jo perfekt.

Sonys nye w4500 serie har nogle problemer med Backlight bleeding
Panasonic har sporadiske problemer med tuner/ HDMI / blæsere
LG har problemer med 1080p24

Men har ALDRIG set et nyere tv med pixelfejl. Det er mere lodninger der går i stykker hvilket efterlader grønne striber ned af skærmen, som betyder at der skal et helt nyt panel i, men det er garantien der tager sig af det.
Senest rettet af dkawa 7. okt 2008, 11:10, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#45937
Hvad er det for nogle problemer du tænker på? Udelukkende onsite servicen?

Så snart du køber parallelimporterede modeller, så mister du principelt den garanti den danske importør stiller, dvs. TVet skal retur til forhandleren, der så sender det videre til servicepartneren. Dette er helt generelt for alle TV (og andre produkter).
Af dkawa
#45938
yakken, off topic, er du as2 eller as3 koder ?
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#45941
AS2. Jeg orker ikke at lære AS3, idet jeg efterhånden koder ret sjældent. Og så kan jeg jo heller ikke benytte mine arkiver af kildekode til fremtidige projekter...
Af dkawa
#45942
flashforum.dk it is så... :)
Af BuckMulligan
#45945
Jeg har hørt at Philips kan man roligt købe på nettet og stadig få on-site service !