Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Jbn
#45893
Hej derude.

Jeg har idag været ude og kigge på dette forums store darling PX80. Jeg har set den til 5945 http://hifipriser.dk/Products/Listprice ... &Soegeord= . Den er desværre parralelimporteret. Jeg har også været nede ved min Panasonic forhandler som vil ha' 7499 for den, og så kan jeg få 30 mdr garanti. Hvad ville i gøre? Er det SÅ slemt at købe parralelimporterede produkter?


Mvh
Jbninc
Af stellahell
#45898
Det er vist lidt en smagssag. Jeg har også lige bestilt et PX80 hos multimediaworld.dk, hvor man i det mindste kan afhente det. Personligt er jeg ikke meget for at gi' kassen for et TV uden selv at kunne hente det.

Jeg tror der er flere herinde der sværger til at købe "den rigtige vare" - dvs. ikke parallelimport og hos en rigtig radiomand ;) Sandsynligvis følger der også en noget bedre service med, når du køber hos en radiomand (Panasonic Center). Jeg mente bare ikke at de 1500kr som de ville ha' mere end parralelimporten, var det værd. De bærende punkter var vist en 0 pixelfejl garanti og 6 måneders ekstra garanti (dvs 30 måneder i alt), men ret mig hvis jeg ta'r fejl. Pixelfejl garantien er fin, men de 6 måneder ekstra synes jeg var lidt pjat.

Men det er jo altsammen smag og behag og kommer lidt an på hvor nervøst man er anlagt :)

Det skal nok ende med at jeg kommer herind og tuder når mit PX80 efter 2 år g 3 måneder er fyldt med pixelfejl og bryder sammen :)

Lige en sidenote - hvorfor smider du ikke de ekstra 5-600kr og får et 42"? Eller bliver det evt. for stort til rummet? Var bare nysgerrig.
Af TroelsZ
#45899
jeg får mit 42PX80 i morgen, kan slet ikke vente ! :p
- vedrørende paralel import, så synes jeg ikke man skal gå for meget op i det. man kan jo eventuelt bare tegne forsikring hos Securator.dk.

jeg fik et tilbud fra dem om at få mit tv forsikret i 3 år, for kun 800. så lyder til det er billigere end hos en "rigtig" forhandler :)
- men self bare et forslag.
Af Jbn
#45900
stellahell skrev:Det er vist lidt en smagssag. Jeg har også lige bestilt et PX80 hos multimediaworld.dk, hvor man i det mindste kan afhente det. Personligt er jeg ikke meget for at gi' kassen for et TV uden selv at kunne hente det.

Jeg tror der er flere herinde der sværger til at købe "den rigtige vare" - dvs. ikke parallelimport og hos en rigtig radiomand ;) Sandsynligvis følger der også en noget bedre service med, når du køber hos en radiomand (Panasonic Center). Jeg mente bare ikke at de 1500kr som de ville ha' mere end parralelimporten, var det værd. De bærende punkter var vist en 0 pixelfejl garanti og 6 måneders ekstra garanti (dvs 30 måneder i alt), men ret mig hvis jeg ta'r fejl. Pixelfejl garantien er fin, men de 6 måneder ekstra synes jeg var lidt pjat.

Men det er jo altsammen smag og behag og kommer lidt an på hvor nervøst man er anlagt :)

Det skal nok ende med at jeg kommer herind og tuder når mit PX80 efter 2 år g 3 måneder er fyldt med pixelfejl og bryder sammen :)

Lige en sidenote - hvorfor smider du ikke de ekstra 5-600kr og får et 42"? Eller bliver det evt. for stort til rummet? Var bare nysgerrig.
Jeg overvejede det faktisk, men da jeg sidder 2m fra tvet syntes jeg det er lige voldsomt nok :)