Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af frank40252351
#45457
jeg skal ud og have nyt tv her er lidt om hvad jeg vil have

sort
50" eller større
ved ikke om det skal være plasma eller lcd
FULL HD
max 20.000-25.000

jeg har kigget lidt på flg:

Pioneer PDP LX5090H
Samsung PS50P96FD
Samsung PS50A558

det skal bruges til alm. brug, MCE, film, spil (ps3, wii) osv.

jeg søger råd eller hjælp til hvad jeg skal vælge, og en begrundelse hvorfor.

håber i kan hjælpe

MVH Frank
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#45458
Du kan ikke få et TV der er bedre end LX5090, så hvis du har pengene til dét, så er der slet ikke nogen tvivl om hvor de skal lægges. Du får så mange ekstra goodies med det TV, at du nok bare bør læse vores anmeldelse for at se hvad der fremhæves.

Du bør dog være OBS på at der ikke medfølger fod/vægbeslag eller højttalere til LX5090, så de skal købes ved siden af. De koster sammenlagt godt 3500 kr.
Af frank40252351
#45467
højttalere er kun godt da jeg har sorround ved siden af, beslag kan købes ved siden af det gør heller ikke noget ....

hvad med samsung modellerne ?? de koster jo næsten kun det halve, er der så stor forskel ?
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#45469
Ja, det mener jeg der er. Om du så synes det er penene værd, må du nok ud og se efter selv.

Alternativt er der også nogle gode fuld HD modeller fra Panasonic i deres PZ serie.
Af Kratz
#45475
Du bør dog være OBS på at der ikke medfølger fod/vægbeslag eller højttalere til LX5090, så de skal købes ved siden af. De koster sammenlagt godt 3500 kr.
Jeg mener min bror fandt en butik i Sverige som solgte dem til omkring 1100-1200 svenske eller omkring 1000 danske kroner stykket. Jeg kan lige prøve at høre ham.