Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af radiomand
#45647
Produktion af PX80 stopper ca. feb 2009 når PX90 modellen kommer.

igen en butik hvor man bare parallelimporter uden at vide hvad man har med at gøre (bare det er populær hos køberne) :(
Af TroelsZ
#45650
radiomand skrev:"Fin" Butik, personalet ved ikke engang hvad det er de sælger. :(

PX81 er til det Franske og Norske marked, har optisk digital lyd ud + MPEG4 tuner.
vil det sige at den godt kan bruges i danmark, men kun med begrænsninger ? eller virker alt, som i PX80 modellen ? ect. analog, osv
Brugeravatar
Af radiomand
#45692
Modellen er ikke kommet på marked endnu, den er måske lås til det begrænset marked den produktseret til.
Af Balloonatic
#45778
Overvejer ellers at købe et PX80, men er da lidt nervøs nu, da jeg også skal bruge det til PC medie center gennem HDMI.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#45780
I vores afstemning omkring PX80 og HDMI problemer lader det til at EA versionerne kan klare mosten, men der er ikke helt rapporter nok til at kunne lave en konklusion.

Måske man bare skulle kontakte Panasonic...
Brugeravatar
Af kthomsen
#45845
Fra et andet forum på nettet ang. HDMI problemet:

http://www.dahf.dk/viewtopic.php?f=17&t ... a&start=15

"Ligeledes har der været rygter om, at problemet skulle være afhjulpet på EA modellen (det morfar her henviser til), men det har jeg med selvsyn erfaret ikke er tilfældet (oplevet med et nVidia grafikkort fra min PC tilslutter HDMI2 på min PX80EA).

Så konklusionen er vist at man ikke rigtig kan gøre noget ved det pt (uanset om man har "E" eller "EA" modellen)."