Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af BRE
#45448
Holmertz skrev: P.S. Kan se at PX80 findes i en PX80 og en PX80E - nogen der ved hvad forskellen er?
Jeg vil lige tilslutte mig spørgsmålet om forskellen på PX80 og PX8E. Jeg antager at E står for England, men har det nogen praktisk betydning for mig??
Af InZane
#45450
BRE skrev:
Holmertz skrev: P.S. Kan se at PX80 findes i en PX80 og en PX80E - nogen der ved hvad forskellen er?
Jeg vil lige tilslutte mig spørgsmålet om forskellen på PX80 og PX8E. Jeg antager at E står for England, men har det nogen praktisk betydning for mig??
Du skriver PX8E, det er en helt anden model. PX80 og PX80E er mig bekendt den samme model. Så er der nogen, der "påstår", at PX80EA er en "ny" model, hvor et problem med HDMI og kanaler der forsvinder er rettet.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#45452
PX8 og PX80 er IKKE det samme TV. 80'eren har en nyere billedengine, nogle ekstra tilslutninger og lidt andet gejl, som I kan søge jer til her i forum. E har desuden aldrig været internationalt for England, men derimod for Europa. England hedder normalvist UK, som forkortes med et U hos Panasonic.

Om den hedder PX80E eller PX80 er ligegyldigt, men rygterne siger at EA modellen er nyere end E.
Brugeravatar
Af radiomand
#45486
Lidt info til yakken.

U = USA

B= England (Britannien)
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#45491
Selvfølgelig.