Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af loveduck
#42411
Jeg står i den heldige situation, at jeg skal ud og have et nyt fjernsyn :) TV'et skal være mellem 37-42" og have en DVB-C tuner. Jeg får mit TV-signal igennem Stofa og kommer til at gøre det i mange år endnu.

Jeg var ude at kigge på fjernsyn i en Sony butik idag, da jeg skal have set det billede fjernsynet leverer, inden jeg smider pengene. Ekspedienten var så venlig, at afspille en DVD, hvor man kunne se hvad motionflow betyder. Jeg var meget overrasket over hvor meget motionflow gjorde ved billedet, når det var i bevægelse. Det var meget skarpere med motionflow end uden, efter min mening.

Spørgsmålet lyder så, om motionflow betyder så meget, når man først er kommet hjem i stuen? Er det værd at smide de flere penge efter? Nogle der har erfaringer med dette? Lige nu mener jeg, at det næsten er et must, for jeg synes forskellen var stor. Jeg ser meget sport og film, så her vil det måske være en større fordel end i andre tilfælde? :)

Hjæææææælp :)

På forhånd tak! :)
Af loveduck
#42412
Eller er Sony gået væk fra motionflow? Det mangler hvert fald på de nye fjernsyn i deres E- og W-serie. Det skal siges, at fjernsynet ikke behøves at være Sony, så hvis der er gode alternativer med DVB-C tuner i størrelsen 37-42", så hører jeg dem gerne :)
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#42413
På LCD TV er Sonys 100 Hz system et af de absolut bedste og gør rent faktisk en forskel. Men det er bestemt heller ikke gratis i det du skal op i de større modeller for at få det.