Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af JKay
#43332
Jeg ville vente med at købe TV pt. For 42pfl9803 er med LED baggrundsbelysning!! Og der kommer mange flere TV af den slags. Læs nogle af de reviews der kommer om dem først. Så har vi nok også fået lidt mere erfaring med DLNA, DVB-C og MPEG4 osv... Måske kommer der også snart nogle fede FullHD plasma TV med DLNA, DVB-C og MPEG4 tunere.

Jeg selv starter med at købe et lille 32PFL9603H DK til soveværelset. Så kan jeg få lidt erfaring med DLNA, DVB-C osv... senere bliver det måske til et PLASMA eller 42pfl9803H til stuen.

Hvis du køber et 9703H, så husk at købe en dansk model, så dvb-c tuneren virker sammen med vores signaler!
Af Sune Poulsen
#43334
hehe.. ja jeg har desværre ikke lige råd til at at gøre det stunt med at købe et til soveværelset først.. :D

Jeg vil os helst vente med at købe .. Som du siger LED..

Men vil sgu os gerne lige se det med mine egne øje først.. tror det udkommer i september / starten af oktober.. Og da kommer 40x4500 jo os ud, men såvidt jeg kunne forstå blev det uden LED ikk?
Af Simonsen1988
#43341
Så vidt jeg har forstået, bliver Sony X4500 med LED :)
Af Sune Poulsen
#43478
ja men hvis du læser nærmere kommer 40 '' modellen nok ikke med LED..

fra Sonys hjemmeside.. :

The biggest and most exciting development in HDTVs this year has to be RGB LED backlighting, and you guessed it, the Sony X4500’s have it. Well, the larger two do, the 46-inch Sony KDL-46X4500 and 55-inch Sony KDL-55X4500
Af Sune Poulsen
#45922
ville lige følge op på tråden og se om der var nogen der havde testet hvordan den kørte med ps3 sluttet til. hovedsageligt spil..

nogen der har skærmen der lige vil smide en kommentar?
Af BLACKBIRD
#45973
Jeg syntes den kørere fint med ps3 det er en 9703h dk 42" jeg har .
Men har kun set en bluray film på den og det var til at græde over men har lavet en tråd her inde og fik af vide at det var filmen der var ringe og filmen var ocean 13.
Men ellers godt tilfreds har i øvrigt ingen digital tv og der er godt billede på det så alt i alt en god skærm
Af Sune Poulsen
#46173
ok, var den så ringe?

hvad var specielt slemt ved den da?