Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af prez
#357456
Hej.

Beklager på forhånd hvis dette opslag er "endnu et af dem".

Jeg er en 'fattig' studerende, hvis gamle TV lige er gået på pension, og jeg kan selvfølgelig ikke leve uden et TV, så jeg skal inden alt for længe have købt mig et nyt. Derfor håber jeg at kunne få lidt hjælp herinde fra.

Jeg synes selv, jeg har prøvet at granske markedet ud fra de ønsker og kriterier jeg har, men det vrimler ikke med TV i den prisklasse jeg søger efter.

Da jeg som nævnt er studerende og i øvrigt bor i en alt for dyr lejlighed, er det ikke alverden jeg kan/ønsker at lægge i denne omgang, så jeg har sat budgettet på max 5000 kr.

TV'et er til stuen og skal udelukkende bruges til streaming.
Jeg ser en masse sport (primært fodbold) og derudover jævnligt film og serier. Jeg gamer ikke på TV'et, men skal ikke udelukke at kunne finde på at købe en PS5 på et tidspunkt, det er dog ikke noget der skal påvirke mit valg.

Jeg har en del danske streaming-apps og ønsker at TV'et har Yousee TV, TV2 Play, Discovery+, Viaplay og selvfølgelig Netflix.

TV'et skal i øvrigt være min. 50", men helst 55".

Jeg har efter en del søgen på pricerunner snævret mig ind på dette TV, som pt. er på tilbud i Power: https://www.power.dk/tv-og-lyd/tv/phili ... ricerunner
Lige umiddelbart virker det til at være bedste mulighed i den prisklasse med gode anmeldelser og fine specifikationer, prisen taget i betragtning, men jeg lytter meget gerne, hvis der er nogen som enten har andre bud eller vil tale mig fra at købe pågældende TV.

Jeg tænker at det skal bruges i et par år indtil jeg er færdiguddannet, hvorefter jeg vil investere i et ordentligt OLED-TV.

Håber på at der er et par venlige sjæle herinde med langt større forstand end mig, som vil give deres besyv med.

Mvh
Af prez
#357474
Mange tak!

Jeg skal lige være helt sikker. Det hedder PUS8888 hos Power, men på de forskellige sider I linker til hedder det PUS8808. Det er helt det samme TV, right?