Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af NamrepuS
#356431
Hey!
Jeg har set en række videoer og billeder hvor Tizen homescreen skulle have rækker med foreslået content og fortsæt med at se osv. MEN, min homescreen er ret tom?! Og der er ikke noget at scrolle efter?

Jeg kan kun se "App ikoner" og sources i første række, og "Recent" + "On Now" i anden række. Og så er der ikke flere rækker??

Der burde iflg. videoer og billeder jeg har set flere rækker med "Continue watching", "Netflix", "Disney+" etc..

Men disse er ikke på min Tizen homescreen? Det er sikker en setting eller lign. jeg mangler, men har ikke fundet løsningen.

Hjælp! :D
#356432
Der er begrænsninger i Danmark og andre landre. Det gælder ikke kun Tizen, men også f.eks. Google TV.

Det er måske at det kan få den fulde brugerflade frem med VPN eller ved at indstille Tiden til en anden region/sprog. Det har jeg ikke prøvet, men VPN-tricket virker i hvert fald på Google TV.
Af NamrepuS
#356496
Ingen andre forslag? Jeg har forsøgt at skifte sprog og region. Ift Google TV, så virker min Chromecast med Google TV fint udem VPN tricks eller lign.
#356797
Rasmus Larsen skrev: 19. jan 2024, 11:30 Det er svært at sige, hvad der præcis mangler. Har du mulighed for at uploade billede?

Kan du måske have sagt nej til Samsungs datadelingspolitik ved opsætningcoreball og dermed have begrænset det?
Måske er det problemet. Men hvad skal jeg nu gøre for at tilslutte mig deres datadelingspolitik.