Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af AllanAarestrup
#355778
Jeg har bestilt en 55” Samsung S90C til levering lidt senere denne måned. Med vilje har jeg afventet denne opdateret C version over 1. generationsudgaven S90B, i håb om kvalitetsforbedringer, og det skulle der være på C modellen blandt andet på selve oled panelet.

Nu er der så en bruger herinde på flatpanels der et par gange har nævnt, at man ikke kan være sikker på at få et gen2 panel i en S90C - men i stedet et gen1 panel, i modeller mindre end 77”.

Er der noget om dette?
Senest rettet af AllanAarestrup 12. dec 2023, 05:52, rettet i alt 1 gang.
Af HrJensen1
#355781
Sådan noget kommer helt an på hvor lang tid at det leverede fjernsyn har stået på lager. Er det noget som butikken har fået leveret for flere måneder siden, og så sælger løs af nu, kan det sagtens være en gammel model. Er den frisk leveret fra producenten til butikkens lager, så er det nok en ny en.

Så der er ikke nogen garanti for hvad du får - bare at du får en model med det modelnummer. Der er ikke ligeså meget styr på det, som når du bestiller en bil, og så ved om det er den faceliftede udgave eller ej
Af henrik.yde
#355782
AllanAarestrup skrev: 11. dec 2023, 15:56 Jeg har bestilt en 55” Samsung S95C til levering lidt senere denne måned. Med vilje har jeg afventet denne opdateret C version over 1. generationsudgaven S95B, i håb om kvalitetsforbedringer, og det skulle der være på C modellen blandt andet på selve oled panelet.

Nu er der så en bruger herinde på flatpanels der et par gange har nævnt, at man ikke kan være sikker på at få et gen2 panel i en S95C - men i stedet et gen1 panel, i modeller mindre end 77”.

Er der noget om dette?
Jeg forstår godt din bekymring.
Her er en guide der viser hvordan du checker panelet:
https://www.avsforum.com/threads/s90c-w ... d.3284617/