Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#355237
Hejsa kloge, smukke og helt igennem fantastiske Flatpanels-brugere.

Mit Panasonic TXP37X20E skal pensioneres efter næsten 13års tro tjeneste.

Jeg har set mig lun på et Samsung 43" Q60C 4K QLED Smart TV, som både Elgiganten, HiFi Klubben, Power og Bilka har på tilbud til 3777kr. - i øvrigt mange tak for Jeres fine black friday-tilbudsoversigt: https://www.flatpanels.dk/blackfriday2023.php . Har I nogen bud på et bedre alternativ, eller er det et rigtig fornuftigt køb?

Fjernsynet skal primært bruges til at se fjernsyn, dvs. jeg har ikke umiddelbart planer om at bruge det til gaming. Størrelsesmæssigt tænker jeg omkring de 37-43".
Mit budget ligger på ca. 3500-4000kr. Jeg går dog gerne lidt over budget hvis man får meget mere for pengene ved at ofre lidt mere.

Jeg skal bruge input senest tirsdag, ellers bliver det nok Samsung-fjernsynet jeg napper - jeg beklager den sene udmelding :) .
#355257
Problemet med at give en anbefaling er størrelsen og dit budget - men helt ærligt et 48" Philips PUS 807 til 5.790 vil være et bedre valg når vi kikker på de mindre størrelser - kan du få plads til et 55" er der et stort udvalg i samme prisleje (5.500 - 6.000) som vil give langt mere tv og mere glæde i mange år frem