Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#354221
Hej. Jeg har fået et JS8005t. Men der var ikke en One Connect Mini box med fordi den var blevet væk under en flytning. Jeg har nu brugt en del tid på at læse online og snakke med Samsung Support og jeg kan ikke finde ud af, om jeg bare kan købe en brugt box og tilslutte. Ham fra support sagde, at dén originale box, er den eneste som passer til mit TV, og derfor vil jeg ikke kunne købe en identisk box til samme model og tilslutte. Er det sandt? i så fald, så er TV'et ubrugeligt. Eller, jeg kan da bruge Smart View, men det er stadig en væsentlig downgrade, fra en Chromecast. Til info, så er der intet HDMI stik i TV'et, hvilken jeg ikke havde set, før jeg fik TV'et.

Håber nogen vil være behjælpelige. Jeg er en absolut novice inden for Samsung TV og smart TV generelt.
#356449
TSizzle skrev: 1. okt 2023, 09:16 Hej,
Det er desværre korrekt, hvad Samsung support har fortalt dig.
Uden den originale OC-boks til fjernsynet, er det mere eller mindre ubrugeligt.

Jeg har tidligere fået er prisoverslag på at få kodet en ny OC-boks til et Samsung TV, hvilket samlet set løb op i en pris, hvor man lige så godt kunne købe et sprit nyt TV.
Ved godt det er en lidt ældre tråd. Men hvad var prisen på dette? Står nemlig selv og mangler en OC boks, som er forsvundet :)
#356460
MtkOoo skrev: 17. jan 2024, 10:15
TSizzle skrev: 1. okt 2023, 09:16 Hej,
Det er desværre korrekt, hvad Samsung support har fortalt dig.
Uden den originale OC-boks til fjernsynet, er det mere eller mindre ubrugeligt.

Jeg har tidligere fået er prisoverslag på at få kodet en ny OC-boks til et Samsung TV, hvilket samlet set løb op i en pris, hvor man lige så godt kunne købe et sprit nyt TV.
Ved godt det er en lidt ældre tråd. Men hvad var prisen på dette? Står nemlig selv og mangler en OC boks, som er forsvundet :)
Jeg mener prisoverslaget lå på 7500-8000 kr., og så kunne der komme tillæg for udkørende tekniker, eller omkostninger for at sende fjernsynet ind og få boksen kodet.