Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#256032
Jeg synes den bjælke skulle 3 cm højere op, eller måske 5 cm ned fra toppen (Humor kan være til stede)

Er det deres bedste bud, en sort kasse med en bjælke placeret sådan cirka under billede, det kan jeg ikke lide. Der skulle de have købt W7 designet og bygget videre der. Jeg elsker billedet hvor skærmen levitere i luften :) Det er for vildt.
#256044
Svare Torben her dajeg ikke kan logge ind under artiklen om det nye Beovision Eclipse

Jeg er nu glad for især Music knappen da jeg har et gammelt Beosystem 7000 med radio,cd,bånd og LP tilsluttet mit bv11-55

Jeg synes egentlig tv'et er flottere jo mere jeg ser på den nye Ecplise, men det forstyrre mine mange følelser at se og følge udviklingen hvor LG kommer med billeddelen og leverer det halve tv.... Samtidig med er det næsten for tydeligt at panelet er sat oven på B&Os soundbar.

Her ville der måske være mere fair at de ikke var bygget sammen.... Så kunne soundcenter også benyttes af flere da denne ville kunne bruges til alle slags tv... Og derved måske give flere kunder til ren B&O lyd.... For de fleste er jo vilde med det smukke Beolab højtalere og så spiller de altså godt....

Men håber da på det bliver taget godt imod. Jeg glæder mig til at se det live.... Men om mit bv11-55 er udskiftnings modent er mere tvivlsomt.... Måske når der kommer lettere brugte tilslag