Debat og r√•d om tv-sk√¶rme. Alt hvad der handler om k√łb og brug af fladsk√¶rms-tv
Af Christopher B
#247631 Er der nogen der har erfaringer med dette tv?

Ved godt at det ligger i den h√łje prisklasse, men med de nuv√¶rende priser i forhold til LG G6, s√• er det ikke s√• tosset, og man f√•r jo en "soundbar" (2√ó60w) med i prisen.

Der er bare nærmest ingen ekspert anmeldelser eller brugeranmeldelser tilgængelige.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#247632 Jeg har ingen erfaringer med sk√¶rmen, men jeg h√łrte, at k√łbere stadig g√•r og venter p√• den lovede Dolby Vision opdatering. Det var for en m√•ned eller to siden, s√• jeg ved ikke om det har √¶ndret sig i mellemtiden.
Af Christopher B
#247651 Tak for svar Rasmus.

Fandt en del brugeranmeldelser på AVForums (https://www.avforums.com/threads/loewe- ... 7.2039236/).

Generelt positivt feedback og store roser til kvaliteten.

St√łrste minus jeg kan, er at der kun er √©n af Hdmi portene, som er UHD kompatibel. Med en smart tv platform, som formentlig ikke bliver underst√łttet af mange, s√• m√• det forventes at denne port skal skal v√¶re dedikeret en ekstern streaming kilde. Det udelukker s√• tilslutningen af en evt. UHD afspiller eller spillekonsol, selv om det ikke har s√• h√łj prioritet hos mig.